|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah natuurlijk ja |
|
Ik heb ze ook gezien op het bevrijdings festival I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Wat dat betreft vind ik het best cool dat er nu dus 2 coole bands zijn! Basje doet het idd goed opt podium bij AF! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Wow, foto's zijn echt goed gelukt zeg!!!!!! Te gek!!! Bedankt Natascha. Groeten, Ad |
|
Ja, jij staat er ook leuk op Ad! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
@Natascha, erg mooie foto's... nu maar afwachten op het 1e concert.. ik ben erg benieuwd. ** Slave of my own destiny ** |
|
quote: zover ik weet heeft ze geen kids maar goed, ze is zo'n 1,5 jaar geleden in NL komen wonen... denk dat het 1e concert veel bezoekers zal trekken! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
ben benieuwd welke richting het allemaal opdraaid hopelijk lekkere gothic ala tristania Let´s bring back the METAL |
|
Callenish Circle zanger Patrick zal trouwens de mannelijke vocalen op de CD voor z'n rekening nemen. Wordt (voorlopig) overigens geen vast bandlid. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Hum ja, nu vind ik op gans da internet ook niets meer terug: de teneur is nu dat ze uit ToT gekickt zou zijn In de credits van Disclosure staat wel "thanks to my son Joackim" dus blijkbaar heb ik het me toch niet ingebeeld. Anyway, kben benieuwd wat de nieuwe samenwerking gaat geven ! In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Ik heb ze gisteren gezien en ik heb Mark echt wel gemist.. Zijn screams zijn niet te vervangen door grunts en ook zijn spontane interactie met het publiek miste je wel... Muzikaal klonk het prima.. Ik hoorde geen verschil met het briljante optreden in bijvoorbeeld Stekene (België) vorig jaar november.. |
|
Dank je Judge. Deze reactie heb ik wat aan Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Proost LM |
|
lees net ff wat anders: Hai.This is Helena ,wanne say thank you for support .I have now moved back to Norway to my son.Will start a new band over here together with the drummer of Sahara Dust Iwan.Missed my son to much.Hope they will find a new singer fast and a new drummer,mark desirve his dream.My dream is to be near my son and make music.I also missed the forest and peace.So good luck Mark,sorry that i could not be part of it,had to go.Greetings Helena,my son Joachim and Iwan. www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Hmm erg jammer .. Wie zal nu dan de zangeres worden? |
|
Kan iemand dit ff op de frontpage kwakken ?? |
|
ok |
|
quote: Ik heb gehoord - vanuit wel ingelichte bron - dat zowel de zangeres als de drummer eruit gekickt zijn... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Natascha is naar mijn mening ook een welingelichte bron, goede bekende van Mark,we zullen wel zien wat de complete waarheid is. |
|
quote: door wie ? |
|
Als ik zou willen dat je dat wist had ik dat wel geschreven hoor... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
jouw "charmes"'werken niet zo bij Sharteel, Vinay |
|
quote: idd want de vraag "door wie" is totaal irrelevant en valt ook nog es prima te raden. Persoonlijk ben ik blij dat de drummer weg is, want hij dient deze zomer een full lenght op te nemen met zijn main band EXIVIOUS!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik heb Mark sinds vrijdag niet meer gesproken, las het op het forum van AF. Geloof niet dat ze eruit zijn gekickt, dan was de reactie van Helena veel anders geweest. Als ik wat nieuws heb laat ik het wel weten! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |