![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Volgens mij doet de sluiter van je fototoestel het niet goed. ![]() ![]() |
|
Dit is best wel vet jongen... Ik ben er een beetje uit maar ik denk een beetje aan Wolves in the Throneroom en Lunar Aurora als ik dit hoor en ik hou wel van die epische shit met van die lange atmosferische riffs enzo. Goed bezig! ![]() |
|
dit is best goed spul! signature ![]() |
|
Er zijn longsleeves. Lekker met een gerust hart black metal en Rembrandt van Rijn verantwoord de straat op. ![]() quote: ![]() |
|
Yeah, we're a BM band from Holland. We do our promo in English, but the shirt's in Dutch... for added confusion and Satan... Ja hoor... ![]() |
|
quote: Yeah, we're like, on a German label and stuff. And I just like, copied their stuff and like, I didn't want to post the German as well, because that would be... weird. You know? [Dit bericht is gewijzigd door Sisyphos op 03-01-2013 12:03] ![]() |
|
goed designtje... erg mooie Faust ets van Rembrandt.. zelf ook nog eens aan gedacht om te gebruiken, maar enkele andere bands hadden het toen net ook al gebruikt ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: Whut? he he. Nice hoor. Ja hoor... ![]() |
|
quote: Dronken geesten denken hetzelfde. ![]() |
|
![]() In December staat Laster voor het eerst op de planken. Wellicht leuk voor de Limburgers onder ons om langs te komen voor een pot bier en het nodige geruis. quote: ![]() |
|
Daar heb ik toch niets aan. Doe maar een meer centrale show s.v.p. ![]() |
|
quote: Hoe groot is je woonkamer? ![]() |
|
Leuke muziek ![]() ![]() |
|
quote:Vrij ruim! Grote tuin ook. ![]() |
|
![]() |
|
![]() 22/02/2014: Sodom Metal Night @ Winschoten Met onder andere Funeral Goat & Zwartketterij https://www.facebook.com/events/198664660326043 8/03/2014: Hypothermia & Svarti Loghin @ Aachen https://www.facebook.com/events/713511892011502 [Dit bericht is gewijzigd door Sisyphos op 14-01-2014 17:37] ![]() |
|
quote:Weer dezelfde uitgekauwde local acts. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Godver, inderdaad. Ik blijf thuis. ![]() |
|
![]() Om het leren jack wat leesbaarder te maken. Verkrijgbaar op Venerations ![]() ![]() |
|
Een black metal band met een LEESBAAR logo. ![]() We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! ![]() |
|
![]() [Dit bericht is gewijzigd door Sisyphos op 05-05-2014 17:44] ![]() |
|
Hibbatuas? ![]() |
|
quote: Lubbert Das, hebben dit jaar een zeer fijne demo ('Keye' genaamd) uitgebracht ![]() I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote: Fantastische muziek! ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |