|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Geld in PR investeren is niet blakkk metal? Ok, cool. Ik trek de plaat echt supergoed, de productie is voor mij niet altijd even passend, maar de nummers vind ik echt heel sterk. http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy |
|
Sterke track! |
|
Sexy plaat boys. Chapeau! |
|
Deze recensent mag zijn instrumentenkennis wel een keertje oppoetsen: "Bij het nummer ‘Helemaal naar Huis’ horen we prachtige klanken van een klarinet opduiken" |
|
quote:Ik heb het precies andersom. Onder de indruk van de productie, maar de nummers vind ik nog steeds niets. Sommige koortjes zijn ook rechtstreeks van Enslaved geleend. |
|
quote: Ik vermoed dat Enslaved per se er niet zoveel mee te maken had, maar ik snap je punt! http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy |
|
Minder liefde op het eerste gehoor bij deze plaat, zeker in vergelijking met de vorige, die er direct boenk op zat voor mij. Een aantal leuke stukken en ideeën, maar minder direct pakkende riffs. Maar ongetwijfeld een groeischijf, dus we gaan er nog een paar keer voor zitten, zoveel krediet hebben de heren bij mij wel al opgebouwd. |
|
|
|
Mike, je hebt gelijk. lampje |
|
quote: Mooi! Ik vond trouwens dit interview interessant om te lezen, ze geven ook echt een waslijst aan inspiratiebronnen. |
|
Het meeste in die lijst zegt me niks. Maar Jan Driessen..... : de vriend van mijn schoonmoeder heet ook zo. Hij speelt alleen geen instrument. Maar houd wel van Mötorhead ! Ik ga Laster verder checken ! lampje |
|
Zwart en paars vinyl alsmede de straalschijf bij onderstaande te koop! |
|
Album van de maand in Terrorizer! [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 27-01-2017 16:00] |
|
Laster zit nu bij Prophecy en het nieuwe album (Het Wassen Oog) komt op 5 april uit. De eerste track is al te beluisteren: Klinkt echt fantastisch! Behoorlijk Ved Buens Ende, maar dan met een goede scheut post-punk. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 13-02-2019 19:37] |
|
|
|
Echt een hele fijne band.. Ik weet niet zeker of ik de cleane zang bij deze nieuwe nummers altijd even aangenaam vind.. Stond op eerdere cd's wellicht wat subtieler in de mix.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Nog een week! Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |