|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zijn deze al genoemd: Repulsion – horrified Possessed – seven churches The Accused – the return of Martha Splatterhead Crumbsuckers – life of dreams Sadus – illusions Paradise Lost – lost paradise Terrorizer - world downfall Entombed – left hand path Black Flag – damaged Gridlink – amber gray Atrocity – hallucinations Hate Eternal – conquering the throne Cathedral – forrest of equilibrium His Hero Is Gone - fifteen counts of arson Leuk topic! [Dit bericht is gewijzigd door Judas Spritz op 02-05-2012 22:23] |
|
Volgens mij was dat ook geen debuut.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Black seeds of bunny! |
|
en even totaal buiten het metal kader [Dit bericht is gewijzigd door faceless op 02-05-2012 22:30] |
|
Dan deze... Black seeds of bunny! |
|
Ik neem aan dat met demonisch er toch iets anders bedoeld aan het worden is. Maar goed. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gaaf! Slaughter & Nocturnus. Mag ik daar aan toe voegen: Infernal Majesty - none shall defy Ik vergeet er vast nog een hele zooi... |
|
quote: Ik heb er aan zitten denken, maar ja, niet alle nummers geweldig en en en. Tis nogal een imo dingetje. Zo denk ik aan my dying bride, entombed, maar ja... Kreator, destruction... [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 02-05-2012 23:02] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Geen Show No Mercy, heren leer-en-spikes-dragers? [Dit bericht is gewijzigd door M. op 02-05-2012 23:03] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Dat laatste, hehehe. Maar oef, in die tijd... Maar toen kwam hell awaits uit. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik blijf erbij dat ik dit logo veel gaver vind dan wat ze nu hebben. Ach ja. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
de goede oude tijd waar je nog wat kon leren van de rug van een CD :') Black seeds of bunny! |
|
Moest er ook een topic over 'prachtige hoezen' bestaan, past deze ook in. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Onbekend maakt onbemind, is hier van toepassing. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
|
|
quote: Dat bedoel ik maar... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik heb een vloer, nou en? |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |