IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Demonisch goede Debuutplaten Vorige pagina | Volgende pagina
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 04-05-2012 20:33 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2012 15:14 schreef Staalman het volgende:






De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-05-2012 20:53 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Deze heb ik ook grijs gedraaid toen ze uitkwamen.









En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 04-05-2012 21:13 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

op zijn tijd ook errug lekker....



natuurlijk deze ...



en stiekem ook wel deze ...



[Dit bericht is gewijzigd door Metal-D op 04-05-2012 21:18]


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 04-05-2012 22:35 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht


darkspace -1


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 04-05-2012 22:38 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

In het kader van 'onbekend maakt onbemind':



Helaas is het hier ook bij gebleven voor Om Mani.

[Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 04-05-2012 22:38]


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 04-05-2012 22:38 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

Shit Vinz, ik dacht dat je wel met deze



aan zou komen

of deze ...



Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 04-05-2012 22:39 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2012 22:38 schreef Blueprint het volgende:
Helaas is het hier ook bij gebleven voor Om Mani.


het zal een reden hebben


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 04-05-2012 22:49 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

die van opeth was ik wel aan het twijfelen indd D !


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 04-05-2012 22:50 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2012 22:49 schreef DaVinz het volgende:
die van opeth was ik wel aan het twijfelen indd D !


staan best goede nummers op en veegt de vloer gemakkelijk aan met Heritage (het eerste door Opeth gebaarde gedrocht...)


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 04-05-2012 22:53 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

Morningrise vond ik alleen beter... maar inderdaad Orchid staan lekkere nummers op ! The Apostle in Triumph"


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 04-05-2012 23:00 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2012 22:53 schreef DaVinz het volgende:
Morningrise vond ik alleen beter... maar inderdaad Orchid staan lekkere nummers op ! The Apostle in Triumph"


En natuurlijk In Mist She Was Standing ...

Opvolger is idd beter. Neemt niet weg dat het debuut kont schopt. Daarna werd het, wat mij betreft, tot en met Blackwater Park alleen maar beter. Om met terugwerkende kracht te constateren dat ieder album voor die tijd zijn eigen unieke charme had.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 04-05-2012 23:10 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

goed punt, kan dr alleen maar mee eens zijn.

nog eentje:



I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 04-05-2012 23:14 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Die had je al gepost...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 04-05-2012 23:17 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

ah ja, door mr D, samen met Pschotic waltz.. zeer terecht


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


faceless
Usericon van faceless
Posted 05-05-2012 1:10 by faceless Wijzig reactieProfiel van facelessQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2012 15:33 schreef intothevoid het volgende:






is nr 2 dus al...


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 05-05-2012 9:16 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 05-05-2012 9:25 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Serieus? Eerste luisterbeurt was hij te gek, tweede luisterbeurt was hij leuk. Derde keer aardig, en daarna nooit meer gedraaid.

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 05-05-2012 9:25]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


kingofinsania
Usericon van kingofinsania
Posted 05-05-2012 20:52 by kingofinsania Wijzig reactieProfiel van kingofinsaniaQuote dit bericht












Brent_
Usericon van Brent_
Posted 05-05-2012 21:34 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2012 16:01 schreef intothevoid het volgende:
Hoe is dat een debuutplaat?


Oh kut dit moest in het now playing topic, geen idee hoe dit hier is beland.

16:01, ik meen dat ik nog nuchter was...


Cees_Masterkiller
Usericon van Cees_Masterkiller
Posted 07-05-2012 10:16 by Cees_Masterkiller (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Cees_MasterkillerQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2012 16:21 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Volgens mij ben jij precies mijn leeftijd.


Van '82. Scheelt dus niet veel.



A metalheart is hard to tear apart


Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 07-05-2012 10:32 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

Als het om demonisch goede debuutplaten gaat schieten deze mij zo snel even te binnen:









Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 07-05-2012 10:39 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik ken alleen de eerste twee, maar inderdaad. Zo ontopic als maar mogelijk!



Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 07-05-2012 11:55 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht























Een hoop open deuren, maar desalniettemin.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 07-05-2012 12:05 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht



[zeikmodus]
dan moet je wel de goeie cover posten ;-)
[/zeikmodus]



I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-05-2012 12:11 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen