|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
maarja, hij is dus eindelijk uit elkaar gevallen vrij zullen we wel neit krijgen.. kregne we met 11 september ook niet 11.45: restate my assumptions |
|
verdomme waarom moet mijn tv programma daarvoor onderbroken worden??? VIVE LA REPUBLIC! |
|
quote: LOL Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: hahahaha ja hij zal gemist worden 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Euuuhhh? Nu ja, het spijt me voor hen... |
|
quote: komt denk ik omdat dat in de VS was |
|
ich habe es nicht gewusst |
|
quote: ohja!! 11.45: restate my assumptions |
|
Ik me haasten om nog net de finale van De Zwakste Schakel te kunnen zien..... Maargoed, sterke aan de familie enzo... (Nu gelijk een revolutie ertegenaan...! ) "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
nu de rest van het koningshuis nog.... No meat is sweater |
|
Hmmz, nu het voor mij geen nieuws meer is doet het me ook totaal niks meer... NP Helstar - The king is dead |
|
quote: Mij niet, ik ken hem niet en ik moet ook niks van aristocratie hebben en al helemaal niet van het koningshuis en nog minder van media die mij zonder moeite opeens een stomme docu over claus door m'n strot duwen... ziek, irritant bla bla bla... En nu krijg ik 8 dagen niks anders te horen en zien dan die vent! BAH! |
|
np: deranged- Laugh at human tragedies No meat is sweater |
|
Ik vond hem altijd wel schattig, maar het doet me verder niks. Hij heeft het nog lang volgehouden. "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
quote: Hmmz, nu te bestellen: Bazzio Attacks!!! |
|
Hmmm jammer dat ze op 3 zender PRECIES het zelfde uitzenden... En achja Claus, kende hem niet en boeit me niet zo. |
|
Een normaal mens was allang dood geweest als hij alles wat claus heeft gehad had meegemaakt. Maarja....werd eens tijd dat hij ging. Wat meen je dat dat allemaal koste om hem levend te houden? |
|
quote: Zijn zeker bang dat we het niet zien. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
ja kut, ik wou echt expeditie robinson zien maarja... zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
We zullen hem nooit meer zo uitbundig zien zwaaien! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Net als bij die twee torentjes bedoel je? dat je na acht weken nog het nieuws kreeg: Twee Torens zijn naar beneden gevallen? |
|
quote: Maar dat was stukken erger. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: ik dus ook godver... |
|
Damn, ik hoor net wat ie allenmaal had. Hij is de 2de terminator! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |