|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Nu die chagerijnige kop van pronk |
|
Godverdomme. Claus was een held. Ik rouw. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ach, erg dat Claus overleden is? Niet echt. Nu komt er gelijk weer veel geld vrij voor de gezondheidszorg. ONS belastingsgeld! En wanneer kan ik Expeditie Robinson afkijken? Werd om 21:00 zonder pardon afgebroken Bring The People Together |
|
ja..klote..maar beter voor hem good luck bea en familie is er ergens een online condoleance-ding? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ik kom net uit de oefenruimte dus ik lees nu pas dat Claus overleden is... Jammer, hij was idd het enigste lid van het koningshuis die ik ok vond Don't blush when I rip you open |
|
Toch een beetje jammer dat ze dan meteen niks meer uitzenden. Vind het wel aardig dat ze ff laten weten dat ie dood is maar op NEGEN zenders tegelijk hetzelfde uitzenden maar dan niet tegelijk vind ik een beetje jammer. Als ik er meer over wil weten zet ik ned 1 aan. Zo niet kijk ik lekker verder naar de expeditie! Gegroet Nederland Gecondoleerd Koningshuis TotZiens |
|
quote: gevonden: www.condoleance.nl I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: ajoh, hij is duizend jaar zwaar depressief geweest, omdattie nix interressant werk mocht doen. ik vond het altijd een beetje een sneue man. altijd maar in die schaduw van die afro van bea. Oud Vuil. |
|
quote: Ik meen toch echt dat Bernhard nog in "blakende" gezondheid verkeert hoor! Wat Juul betreft weet ik dat niet... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: juliana is alleen maar dement, volgens mij. maar ja, ze heeft al een tijd niet gebeld. Oud Vuil. |
|
quote:Ja ok, maar dat heeft z'n humor en scherpe opmerkingen niet weggenomen, dat heeft hij zelf ook ooit in een toespraak gezegd. Hij was trouwens de laatste 5 jaar niet depressief geloof ik. |
|
Las net hier de topictitel, heb de computer uitgezet en ben naar beneden gerend om de teevee op 2 te zetten (die stond al de hele avond op BBC). Wel ff schrikken, hoor...Maar het viel ook wel te verwachten. En Juul schijnt idd zo dement als een deur te zijn. |
|
quote: zou hij wel geweest zijn, als hij wist dat vandaag... ach, geen geintjes meer over die man. ik vond het een coole gozer. en hij heeft nieteens een lockheed affaire gehad ofzo Oud Vuil. |
|
quote: niet altijd wachten tot je gebeld wordt in een relatie wimmie! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: LOL Oud Vuil. |
|
helaas... ik als nationalist vinnet wel jammer, niet om de persoon claus, hij is beter af zo, maar meer om het idee... Je moeder. |
|
Ik vond het een geweldige persoonlijkheid. Claus rust zacht.Heb je wel verdient. Mijn steunbetuiging aan alle mensen die hem lief hadden. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
jeder aus claus daar komt jetzt saus aus |
|
ik woon in delft? heb ik nou een dag vrij alsie word begraven? Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: neeeeeeeee |
|
quote: das krom duits. volgens mij was het: pas auf claus, daar kummt saus aus. Oud Vuil. |
|
quote: godverredomme, is die man dan nergens goed voor (niet aanvallend bedoeld ofzo hoor) Don't touch me. I'm evil. |
|
ZEG!!! Wat zitten hier godverdomme voor disrespectvolle mensen?? Die opmerkingen!! Dat kan echt niet hoor...tjongejonge...bah...ik wil jullie wel 'ns horen als je een dierbare verliest.En dat zelfs moderaters hier aan mee doen vind ik al helemaal niet door de beugel kunnen Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Nou er is hier nog altijd vrijheid van meningsuiting hoor, mevrouw met de lange tenen. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |