|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm, ik heb nog geen duidelijkheid hierover kunnen vinden. Nu Klaus dood is, is er dan morgen niet iets van nationale rouwdag? |
|
Krijgen we geen vrij op de dag van de begrafenis? DIE is volgende week dinsdag of woensdag. |
|
Ik ga iig rouwen. |
|
quote: Ik doe ook wel zwarte kleding aan |
|
morgen volledig in het zwart |
|
Vrij? Laat mijn baas het niet horen. |
|
volgensd mij is dat op z'n begrafenis |
|
quote: Wanneer wordt ie begraven dan (domme ik ) |
|
quote:staat al in dit topic vermeldt volgende week dinsdag of woensdag |
|
quote: sorry (Domme ik ) |
|
woensdag wordtie gedowned, zeg maar. maar of je dan vrij hebt? Oud Vuil. |
|
We krijgen geen vrij!! Nou ja... het wordt "waarschijnlijk" geen dag van nationale rouw... is ook niet echt nodig, aangezien dit er allang aan zat te komen... Verder: als "we" wel vrij krijgen: ik dus niet; ik werk bij een omroep If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: dat word overwerken voor je. Oud Vuil. |
|
quote: nah dat loopt allemaal wel los... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
In Alkmaar hebben ze een plaatselijke feestdag (Alkmaars Ontzet), waar ze al weken naartoe aan het leven waren, en dat is dinsdag. Zal nog wat worden.... |
|
liefst woensdag, heb ik wiskunde tentamen Je moeder. |
|
Een dag van nationale rouw bestaat blijkbaar niet in nederland. (hoorde ik net op tv) the only pleasure is pain |
|
Vrij? WERKEN GODVER! |
|
Helaas niet Ik had graag vrij willen hebben, maar degene die mij speelt als ik er niet ben is ziek |
|
quote: Kan die net zulke gekke bekken als jou trekken dan Enne -- ik heb sowiezo een vrije dag *kuch* heb nog steeds GAKantie |
|
ik ga morgen maar eens met oranje shirt werken ipv werkshirt |
|
quote: Nee, maar hij is wel homo (serieus!) |
|
quote: Dus hij lijkt toch wel een beetje op je |
|
|
|
ik vind dat dit hele forum (want iedereen heeft zo'n respect voor klaus) morgen en de rest van z'n leven zwart moet dragen om te rouwen voor prins klaus. prins klaus we rouwen de rest van ons leven voor je Thou blessed by night |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |