|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Incubate vindt plaats van 10 tot 16 september 2012 in Tilburg. In meer dan twintig lokaties treden meer dan 200 artiesten op. Het festival focust op nieuwe bands en voorlopers. Zie http://www.incubate.org Op dit moment heeft Incubate alweer bijna 100 artiesten bevestigd. Met wat metal/duister/hard betreft oa: Laibach Conan Monolith Nekromantheon Mgła Ramesses (ex-leden van Electric Wizard) IceAge Dead Skeletons Black Dice Lesbian Stinking Lizaveta Digger & the Pussycats Divorce Ides of Gemini New Lows Tarantatec Slomatics Art of Burning Water Desolated Guilty Zie http://incubate.org/2012/artists voor de line-up tot nu toe. Tips kunnen trouwens hier achtergelaten worden: https://getsatisfaction.com/incubate/topics/line_up_tips_for_incubate_2012_share_them_in_this_thread Echt niet. |
|
Denk dat ik dit jaar wel weer ga kijken. oa. Conan, Ides of Gemini en Laibach wil ik wel zien. |
|
Goed bezig al met Mgla, Conan, Ides of Gemini en Ramesses. Ook wel benieuwd naar Laibach en Yann Tiersen |
|
Is ook nog niet compleet. Maar vorig jaar zal idd lastig te overtreffen zijn! |
|
quote: dat soort jaren moet je dr indd ook tussen hebben... reden temeer om volgend jaar weer dubbel zo hard te snoeien! Your mother ate my dog! |
|
Fields of the Nephilim bevestigd. |
|
quote: Euh, ze zitten nog niet eens op de helft van de bevestigingen. Beetje makkelijke conclusie zo, niet? Anyway, heb er zin in. Line-up begint mooi vorm te krijgen zo |
|
quote: Mooie toevoeging. |
|
Zeer zeker. Die dag iig aanwezig. [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 22-05-2012 16:41] don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: En Darkwood! Echt niet. |
|
|
|
Villainy ook bevestigd voor Incubate! |
|
quote: |
|
quote: En Ortega ;] |
|
Nekromantheon!! The golden age of the 80's and early 90's of heavy music. That's what I am into. |
|
quote: Net zoals dat andere Tilburgse festival (Roadburn) weten ze ieder jaar 1 of 2 boeiende bands (imo) te boeken. Nogal mager aangezien er ong. 100 bands/artiesten staan. Zelfde geldt (nog erger eigenlijk) voor Eurosonic in Groningen. Entreeprijzen zijn sowieso belachelijk hoog bij dit soort feestjes... vooral als je maar een handjevol bands (of minder) wil zien. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ook komen Vile en Lacerated and Carbonized even koekeloeren in de Little Devil op zaterdag! |
|
Die zaterdag begint er steeds leuker uit te zien! |
|
Vond ik dus ook al. Voor Villainy is het nog onduidelijk op welke dag we spelen, maar ik denk dat het de zaterdag in de Little Devil zal zijn, met bovengenoemde namen. Wel Yann Tiersen missen dan, maar goed. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 03-07-2012 16:54] |
|
quote: Dagkaarten voor Incubate doordeweeks zijn 15 euro en in het weekend 27,50. Vind ik niet veel, zelfs niet als er 1 of 2 bands spelen die je écht graag wil zien. |
|
Op welke dag speelt Conan? |
|
quote: zaterdag 16 |
|
Mogwai headliner op de zaterdag |
|
Nice! |
|
quote: Ruig! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |