|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Misschien zaterdag even komen kijken dan |
|
quote: Hmm jammer, dan ben ik net op vakantie. |
|
Mogwai, mooi man! |
|
Napalm Death dus ook bevestigd. In ieder geval de zaterdag aanwezig, mooi lijstje bands die vrijwel nergens overlappen Cheek Mountain Thief, Slomatics, Ortega, Tu Fawning, Desolated, Ides of Gemini, Conan, Mogwai |
|
Mooi dagje. Wij blijven in ieder geval in Tilburg crashen. |
|
Helaas hebben we (Villainy) moeten afzeggen voor Incubate, jammer vinden we het zeker, maar is nu eenmaal niet anders. We worden vervangen door Sadistic Intent. Ik ben er iig sowieso bij. Woon dan al een goed maandje in Tilburg en de 013 + Little Devil liggen op loopafstand van mijn studentenhuis, en ik wil echt graag Yann Tiersen en Mogwai o.a. zien. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 30-07-2012 13:02] |
|
Darsombra is een aanrader, heb ik in de VS gezien. Eenmans drone maar dan spannend |
|
Projectje van een van die lui van Meatjack zie ik, bestaat dat eigenlijk nog? Die plaat van ze was best tof toen. |
|
nope, en het is alleen Brian Daniloski, ex-Meatjack dus http://lordsofmetal.nl/showinterview.php?id=2114 |
|
Echt niet. |
|
Naast de zaterdag ook de vrijdag aanwezig, hoezee |
|
Maandag aanwezig |
|
Vrijdag t/m zondag aanwezig. Zin in! |
|
Oh ja ik misschien in het weekend ook nog, even kijken hoe dat uitkomt. |
|
Ik werk zaterdag van 18.30 tot 22.00 ergens op Incubate, maar kom naderhand zeker pilsen in de Devil |
|
Dr Doom, Lesbian en Napalm Death waren maandag echt niet verkeerd. Vanavond Master in de Devil, zaterdag Yann Tiersen en Mogwai en zondag nog Sadistic Intent en meer in de Devil. |
|
Ik werk zaterdag- en zondagmiddag op incubate. Vanavond aanwezig bij Master in Little Devil en de rest van het weekend ook. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Kom zaterdag denk ik wel even kijken. |
|
quote: Ik vond ons verkeerder dan ooit, maar mooi dat jij daar anders over denkt. |
|
quote: Vet zieke review en youtube scene. Lekker voor jezelf spelen :v |
|
Ik speel sowieso voor mezelf. |
|
Oeh - best wel leuke dingen vrijdag a.s. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote: Net gehoord dat ik waarschijnlijk de afterparty DJ op de zaterdag in de Devil |
|
quote: Oh goeie god. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |