|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Erg gaaf, maar dan ben ik op vakantie. |
|
Hier wil ik wel bij zijn! |
|
Volgens mij zit Revocation ook op die tour |
|
quote: da klopt... ik was die zo uit mn hoofd ff vergeten... Your mother ate my dog! |
|
@despondency: goh, Dying Fetus in Doornroosje, hoe wist jij dat nou? Aanwezig dus |
|
Dat zien we tegen die tijd wel weer Als k vrij ben etc fiets ik er vast wel langs! |
|
quote: jah... da werd me verteld door een random bezoekstertje van Fortarock... aardige meid trouwens, dat ze dit nieuws met mij deelde! Your mother ate my dog! |
|
leuk feestje wordt dit *schopt topic omhoog* Your mother ate my dog! |
|
Mooie package. Count me in |
|
Gave line-up zeg, zijn er nog andere data in Nederland of België? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
En in Italië? |
|
|
|
Thanks! De site van Avocado Booking had hem er nog niet opstaan namelijk. Hm... Aarschot. Misschien aanwezig, echt een gave package dit. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Nee, geen italië |
|
Eens kijken of ik hier bij kan zijn, Dying Fetus was op Hellfest weer zeer sterk. De rest van die bands zullen mij een worst wezen. |
|
Haha, op Hellfest beetje te laat die kant op gelopen en maar 1 nummer kunnen zien. Kill Your Mother, Rape Your Dog... ook nice |
|
Heen! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: 14 oktober in De Klinker in Aarschot. Zo boeiend vind ik de line-up overigens niet (aan JFAC is geen ruk meer de laatste jaren), met uitzondering van Dying Fetus. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
|
|
quote: Dying Fetus + Revocation zijn topbands, echt. Cerebral Bore is wel gaaf om te zien. En JFAC, tja... Entombment Of A Machine spelen ze toch nog zeker wel? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
*kick* |
|
Aanwezig! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Daar ben ik ZEKER bij!! |
|
*BAM* Nog maar één weekje! |
|
quote: Beetje late reactie, maare: Een weekje nog maar, wordt mooi! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |