|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Aanwezig in Rijssen |
|
Leffinge is een uurtje rijden.. wellicht dat dat wat wordt Wel een vette line-up |
|
Zo te zien (lucky site) gaat dat in Rijssen samen met Onslaught, Izegrim en Gripper. |
|
Waarschijnlijk wel aanwazig in Drachten. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Kijken of de Baroeg een mogelijkheid is. |
|
Allemaal weer ver uit de buurt. Mooi klote. Ik had al vrij lang goede hoop dat Marduk ook ergens in Noord-Holland zou gaan spelen. |
|
Tourschema is nog niet compleet dus misschien komt er nog een NL show bij. |
|
Vier shows in NL dan? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Over het algemeen is NL altijd wel goed voorzien in de Massive Music tours. |
|
Leuk, in Rijssen wel aanwezig. |
|
quote: |
|
Nee, het blijft bij 3 shows. Het is trouwens 'Baroeg', niet 'De Baroeg' :-) |
|
Immolation, tof! |
|
Ik ben erbij voor Immolation! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik voor beide maar wel weer heel veel zin in Immolation. Nieuwe plaat van Marduk is ook weer vet. Ben wel benieuwd naar de supports, hopelijk niet weer zo'n hele rits met matige bands die zichzelf hebben ingekocht. |
|
quote: Op de Amerikaanse toer gaat oa. Withered mee, die mogen in Europa ook wel aansluiten. |
|
Ken ik niet, ziet er wel uit als iets wat ik leuk kan vinden. Thanks voor de tip |
|
Immolation, vet! |
|
quote: Daar was ik al bang voor. Dan toch maar even kijken of Rotterdam te doen is. Deze wil ik echt niet missen. |
|
quote: Ben zelf ook alleen bekend met Dualitas van ze en dat vind ik een erg puik plaatje. |
|
quote: Mooi verdeeld zo over Nederland. [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 04-06-2012 15:56] |
|
Ben er zekers bij: Immolation gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Al een tijdschema bekend? |
|
Aanwezig in Leffinge! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: www.baroeg.nl/agenda.htm |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |