|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
CRADLE OF FILTH GOD SEED ROTTING CHRIST + GUESTS 7 november 2012 Tickets: € 29,- Patronaat Zijlsingel 2, Haarlem Meer info en tickets: http://www.patronaat.nl/7-11-2012/cradle-of-filth-uk-%2b-god-seed-nor-%2b-rotting-christ-gr- [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 06-06-2012 7:51] VOOR HET VOLLEDIGE PATRONAAT PROGRAMMA CHECK WWW.PATRONAAT.NL |
|
Heen gaat nog wel, terug is de hel Vooral niet vragen hoe ik thuis kwam :') Black seeds of bunny! |
|
Hoe kwam je thuis? |
|
Vertel, ik hou het niet meer. |
|
Hmpf, ik had Rotting Christ graag gezien, maar Cradle Of Filth vind ik echt helemaal niets. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Haal je wel nog makkelijk de trein naar huis... En hoe ik thuis kwam? Met een kater en een omweg, zo Black seeds of bunny! |
|
Hopelijk ook in Hof Ter Lo bijvoorbeeld! Faustian Spirit of the Earth |
|
Yay! Rotting Christ op 5 minuten fietsen! Cradle of Filth jaaaaaren geleden gezien. Ben benieuwd. =) |
|
Vvk vandaag gestart: http://www.ticketmaster.nl/event/cradle-of-filth-uk-/98939 VOOR HET VOLLEDIGE PATRONAAT PROGRAMMA CHECK WWW.PATRONAAT.NL |
|
Daniël, regel godverdomme Full Blown Chaos nou eens Patronaat kleine zaal is prima, de Winston mag ook trouwens. Groeten van je ouwe dienstmaat (Sander) Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Cradle of god sperm. De meest trieste "black metal" combo van de afgelopen tien jaar. Eigenlijk zou Rotting Christ plaats moeten maken voor Wykked Wytch en Mystic Circle om het poser-feestje compleet te maken. Have fun fags! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik opteer ook voor Amon voor een maximum aan clowneske toestanden. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zoek je ruzie? Amon is wel teleurstellend... op z'n best. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Neen, ik kom gewoon onnodig trollen in een topic. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik prefereer Eddy Wally toch zeker boven alle bovengenoemde bands... |
|
quote: Daar heb je dan wel een prima topic voor uitgekozen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Vanuit Amsterdam!? Snelle fietsert ben jij dan. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Bedankt voor het hooghouden van dit topic guys. Keep it up. VOOR HET VOLLEDIGE PATRONAAT PROGRAMMA CHECK WWW.PATRONAAT.NL |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Ik woon sinds een maandje in Haarlem,5min. van het Patronaat(fiets), 15min.(bus) van het strand. =) |
|
Zag op de achterkant van het programmaboekje van Dokk'em Open Air staan dat ze een dag later ook in Leeuwarden spelen. Staat echter nog niet op de website van Poppodium Romein. Hoop toch dat ze nog iets dichterbij komen dan Haarlem of Leeuwarden [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 01-07-2012 22:13] Hatsjikidee! |
|
Toch jammer van het na-programma, hadden ze niet hoeven doen... |
|
Je bedoelt CoF? Dat hebben ze vast gedaan voor al die mensen die op tijd de trein moeten halen Maar ik heb ze nog nooit zien spelen dus misschien blijf ik wel kijken. Hatsjikidee! |
|
Hotel is geboekt en kaartje is binnen. Dit ga ik niet missen! |
|
quote:Klopt, maar deze bende komt ook in de Romein, dus ga ws ook wel even CoF weer kijken. Hoewel die natuurlijk hun beste tijd al lang gehad hebben. Maar ik ga voornamelijk voor die eerste bands. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |