|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Voor ZM: PM kan niet, mailen wel Verder onbehulpzaam gedrag kan ook niet Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
FoC? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
|
|
wat een paupers... I am mine own redeemer...! |
|
quote: *kleine hartverzakking kreeg* Dat was dan nog wel een reden geweest om naar dit aso-festival te gaan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Topics sluiten = GAY. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
O. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
SOLD. Niet meer actueel. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 19-07-2012 12:53] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Jammer! [Dit bericht is gewijzigd door Schuurman op 19-07-2012 12:53] Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Ik las dat er een glijbaan van camping naar fesivalterrein komt. Mooi man! |
|
Die is er, zo'n golvende 4-personen-naast-elkaar-glijbaan Hele week daar al aan het opbouwen geweest.. Morgen het blagenparadijs opbouwen en daar zondag werken! Gaaf festival. Hopen dat de wind ook een beetje blijft liggen, moet toch best een gaaf gezicht zijn om tijdens een spelende band een motor een sprong van 28 meter te zien maken over het 16 meter hoge podium Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Morgen eens een kijkje nemen. (Zaterdag en zondag ook natuurlijk ) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: +1 100% anti-Kvelgeest |
|
Nou, leuk. Gaat die bolle hoer, hoe heet ze, Tante Rikie, eindelijk eens neergehoekt worden? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote: "Verblindt door woede" moet zijn "Verblind door woede", Schuurman. 100% anti-Kvelgeest |
|
quote: Zucht. Je snapt het niet. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote: Oh, is dat het. 100% anti-Kvelgeest |
|
quote: Yep. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: +1 Alhoewel het een ontzettend leuk festival is, ondanks al mijn vooroordelen (en dat waren er nogal wat). Maarja geen MDB en geen ABBA.. *nie gaan [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-07-2012 18:29] |
|
quote: quote: quote: quote: quote:Bloemetjes hardt topic dit!!! :') If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Morgen maar eens gaan kieke dan! |
|
quote: Omdat je een mongooltje bent! 100% anti-Kvelgeest |
|
Toch welgeteld 2 goede optredens gezien in de Metalweide. Pain en Suicidal Tendencies. Exodus ging nog wel. Wel was die zanger een ontzettende Jan Wouters met dat geroggel. Wie gaat er over dat programma daar zeg? Noem het anders Golden Oldies Metal weide My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |