|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.rottenrecords.com/GOATLINKS.htm hier vind je links naar goatwhore pages. ze hebben bij mijn weten een goede blackmetal cd uitgebracht. de band bestaat inderdaad o.a. uit acid bath leden. |
|
Ja ik wil ook meer info..... De rotten records site heb ik al doorgeploeterd.......nu wil ik wat input van waarde ZMmers die het gehoord hebben.... Wat moet ik aanschaffen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ken alleen maar 'Funeral dirge for the rotting sun', die ik erg goed vind. Hoe het de vergelijking doorstaat met hun overige materiaal zou ik niet weten. Volgens mij waren er ook links te vinden tussen Goatwhore met Eyehategod en Soilent Green. [Dit bericht is gewijzigd door zombie op 31-03-2004 11:15] |
|
NOLA he Ik ben me geitenhoer mp3's kwijt één van de weinige leuke black die ik ken |
|
Bedoel jij toevallig de mp3's die vroeger op de site waren te downloaden? Die heb ik hier nog wel! Leuke band overigens, heerlijk agressief en zieke vocals! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
nee ik had heel album op mp3 ... had die op server van oud huisgenoot gezet en die verhuisde plotsklaps. Hij zou al mijn mp3's op cd zetten en sturen, maar nooit gedaan |
|
Oei, dat is inderdaad naar , ik zal eens kijken of ik nog iets voor je kan betekenen, want volgens mij heeft een kennis van mij die cd nog! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
ik heb thuis nog ergens hun eerste cd (The eclipse of ages into black) rondzwerven. En Funeral dirge.... heb ik op mp3 ik vind et wel goeie muziek eigenlijk In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design |
|
Heb eindelijk geitehoer schijffie eindelijk goede black |
|
kan je es iets spammen naar me? kwil et wel eens horen! |
|
|
|
quote: Gewoon allebeide Goatwhore cd's allebeide Acid Bath cd's en als je toch bezig bent doe alles van Soilent Green er ook gelijk maar bij www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Gave nieuwe cd Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
past dit topic niet eerder in Heavy Metal gedeelte? Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Zit nu de nieuwe te luisteren, maareh: black? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
schijf die ik heb is toch zeker voornamelijk black |
|
Nou ja, ik hoor er wel black in, in de gitaarriffs en wat in het drumwerk (blasten) maar mijn eerste associatie was Zweedsachtige death (vooral door de vocals en het geluid van het geheel). Bij nader inzien heb je wel gelijk, maar het is wel een behoorlijk vervuild staaltje black Klinkt wel lekker aggressief! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zelfde zanger als Soilent Green .... vindt dat nou niet echt zweeds klinken .. |
|
DE nieuwe is retevet idd, maar zeker geen pure black. spelfout weggehaald... |
|
komen uit US, bestaan sinds 1997, hebben drie full lenght albums uitgebracht: The Eclipse Of Ages Into Black Funeral Dirge For The Rotting Sun A Haunting Curse Full-length en het is een mix tussen black en death kheb er wel een tijdje naar geluisterd maar nu bijna nooit meer www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality |
|
quote:De stijl he, geen scream, geen grunt, aggressief --> Zweedse Death Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: |
|
quote:Eclpise is iig gaaf, want die heb ik ... |
|
quote: Ik bedoelde dat niet om te suggereren dat ik er een determinatietabel voor heb, slechts als onderbouwing. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Fijn bandje maar ik vind de smeuige pudding van Soilent Green toffer. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |