IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Goatwhore Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-05-2002 21:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wie kan me wat meer van deze band vertellen, ik weet dat de gitarist van Crowbar en Acid Bath hier ook in speelt, meer eigenlijk niet


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-05-2002 16:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

http://www.rottenrecords.com/GOATLINKS.htm

hier vind je links naar goatwhore pages. ze hebben bij mijn weten een goede blackmetal cd uitgebracht. de band bestaat inderdaad o.a. uit acid bath leden.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 31-03-2004 9:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ja ik wil ook meer info.....

De rotten records site heb ik al doorgeploeterd.......nu wil ik wat input van waarde ZMmers die het gehoord hebben....

Wat moet ik aanschaffen?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


zombie
Usericon van zombie
Posted 31-03-2004 11:12 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Ken alleen maar 'Funeral dirge for the rotting sun', die ik erg goed vind. Hoe het de vergelijking doorstaat met hun overige materiaal zou ik niet weten.

Volgens mij waren er ook links te vinden tussen Goatwhore met Eyehategod en Soilent Green.

[Dit bericht is gewijzigd door zombie op 31-03-2004 11:15]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-03-2004 12:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

NOLA he

Ik ben me geitenhoer mp3's kwijt één van de weinige leuke black die ik ken


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 01-04-2004 9:14 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Bedoel jij toevallig de mp3's die vroeger op de site waren te downloaden? Die heb ik hier nog wel!

Leuke band overigens, heerlijk agressief en zieke vocals!


Like Some Snow-white Marble Eyes


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-04-2004 10:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

nee ik had heel album op mp3 ... had die op server van oud huisgenoot gezet en die verhuisde plotsklaps. Hij zou al mijn mp3's op cd zetten en sturen, maar nooit gedaan


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 01-04-2004 10:55 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Oei, dat is inderdaad naar , ik zal eens kijken of ik nog iets voor je kan betekenen, want volgens mij heeft een kennis van mij die cd nog!


Like Some Snow-white Marble Eyes


Daysleeper
Queen of beer
Usericon van Daysleeper
Posted 14-04-2004 21:53 by Daysleeper Wijzig reactieProfiel van DaysleeperQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/daysleeper

ik heb thuis nog ergens hun eerste cd (The eclipse of ages into black) rondzwerven.
En Funeral dirge.... heb ik op mp3

ik vind et wel goeie muziek eigenlijk


In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-01-2005 12:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb eindelijk geitehoer schijffie

eindelijk goede black


Odal
Usericon van Odal
Posted 29-01-2005 12:08 by Odal Wijzig reactieProfiel van OdalQuote dit berichthttp://www.hammerarts.cjb.net

kan je es iets spammen naar me? kwil et wel eens horen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-01-2005 16:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

http://www.rottenrecords.com/mp3s.php

Check dan ook meteen Acid Bath


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 28-03-2005 21:28 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 31 maart 2004 9:53 schreef Chelman het volgende:
Ja ik wil ook meer info.....

De rotten records site heb ik al doorgeploeterd.......nu wil ik wat input van waarde ZMmers die het gehoord hebben....

Wat moet ik aanschaffen?

Gewoon allebeide Goatwhore cd's allebeide Acid Bath cd's en als je toch bezig bent doe alles van Soilent Green er ook gelijk maar bij


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 12-08-2006 17:27 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

Gave nieuwe cd


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 13-08-2006 2:28 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

past dit topic niet eerder in Heavy Metal gedeelte?


Faustian Spirit of the Earth


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-08-2006 9:35 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2005 12:03 schreef Jenje het volgende:
Heb eindelijk geitehoer schijffie

eindelijk goede black

Zit nu de nieuwe te luisteren, maareh: black?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-08-2006 9:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

schijf die ik heb is toch zeker voornamelijk black


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-08-2006 9:40 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Nou ja, ik hoor er wel black in, in de gitaarriffs en wat in het drumwerk (blasten) maar mijn eerste associatie was Zweedsachtige death (vooral door de vocals en het geluid van het geheel). Bij nader inzien heb je wel gelijk, maar het is wel een behoorlijk vervuild staaltje black Klinkt wel lekker aggressief!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-08-2006 9:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zelfde zanger als Soilent Green .... vindt dat nou niet echt zweeds klinken ..


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-08-2006 9:59 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

DE nieuwe is retevet idd, maar zeker geen pure black.


spelfout weggehaald...


putrescent
Usericon van putrescent
Posted 28-08-2006 10:09 by putrescent Wijzig reactieProfiel van putrescentQuote dit berichthttp://www.putrescent.nl

komen uit US, bestaan sinds 1997, hebben drie full lenght albums uitgebracht:

The Eclipse Of Ages Into Black
Funeral Dirge For The Rotting Sun
A Haunting Curse Full-length

en het is een mix tussen black en death

kheb er wel een tijdje naar geluisterd maar nu bijna nooit meer


www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-08-2006 10:34 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2006 9:42 schreef Jenje het volgende:
Zelfde zanger als Soilent Green .... vindt dat nou niet echt zweeds klinken ..
De stijl he, geen scream, geen grunt, aggressief --> Zweedse Death


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-08-2006 10:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2006 10:34 schreef ZelThoR het volgende:
De stijl he, geen scream, geen grunt, aggressief --> Zweedse Death


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-08-2006 10:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2006 10:09 schreef putrescent het volgende:
komen uit US, bestaan sinds 1997, hebben drie full lenght albums uitgebracht:

The Eclipse Of Ages Into Black
Funeral Dirge For The Rotting Sun
A Haunting Curse Full-length

en het is een mix tussen black en death

kheb er wel een tijdje naar geluisterd maar nu bijna nooit meer
Eclpise is iig gaaf, want die heb ik ...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-08-2006 10:40 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2006 10:38 schreef Jenje het volgende:


Ik bedoelde dat niet om te suggereren dat ik er een determinatietabel voor heb, slechts als onderbouwing.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Judas Spritz
Usericon van Judas Spritz
Posted 31-08-2006 14:18 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

Fijn bandje maar ik vind de smeuige pudding van Soilent Green toffer.



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen