IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Waarom worden er hier zoveel bands afgekraakt? Vorige pagina | Volgende pagina
wladimir
Usericon van wladimir
Posted 08-10-2002 20:02 by wladimir Profiel van wladimir

Daarom kraak ik het ook af, ik heb het gehoord.
Wat wil je met al die gasten van mij leefdtijd.
Als ik ze dan wat laat horen.
Dat klinkt net als cradle..
Daar word ik toch een potje ziek van.

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 08-10-2002 20:05 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 8 oktober 2002 20:02 schreef Vargen666 het volgende:
Ik kraak bands alleen af als ze kut zijn. Maar dat zijn er nogal wat...

Trouwens, ik vind 'homeau' echt een geweldige spelling.

Daar moet je Dwaallicht dan even voor bedanken want ik geloof dat hij het eerst was. (schaamteloze plagiaat)

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 08-10-2002 20:10 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Hmm, ik bedank pas iemand als ik zeker weet dat hij/zij de eerste was.

Hee, Dwaallokje was jij de eerste homeau? Zo ja, bedankt.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-10-2002 20:22 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 8 oktober 2002 20:05 schreef XnegativeX het volgende:
Daar moet je Dwaallicht dan even voor bedanken want ik geloof dat hij het eerst was. (schaamteloze plagiaat)

homeau met google geeft 134 hits. maar de introductie op dit board is wel volledig op zijn naam te schrijven.

Ares
Usericon van Ares
Posted 08-10-2002 20:30 by Ares Profiel van Ares

quote:
Op 8 oktober 2002 16:59 schreef Possessedpacman het volgende:
Luister nou eens goed naar Slipknot-Peopleequalshit of CoF-Dusk and her embrace.
Daar is tog een zeer aantrekkelijk, smakelijk sutkje muziek?

Dat is jou mening. Je hoeft hier niet je mening te rechtvaarden ofzo?

joeri
Usericon van joeri
Posted 08-10-2002 20:33 by joeri Profiel van joeri

cradle en slipknot vind ik trouwens niet "zoveel bands".....

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 08-10-2002 20:37 by aerodis Profiel van aerodis

je vergeet CoB.

joeri
Usericon van joeri
Posted 08-10-2002 20:38 by joeri Profiel van joeri

oh ja

dit is dan al 3

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-10-2002 20:38 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ht gaat dus eigenlijk maar om 3 bands ...

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 08-10-2002 20:40 by aerodis Profiel van aerodis

nou, waarom die dan afgekraakt?

nou???

jaaa, nou zijn ze stil!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 08-10-2002 20:40 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Tja .. zal mij rotten zeg ..

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 08-10-2002 20:41 by Snagger Profiel van Snagger

Jezes wat een onzinnige vraag, ieder heeft z'n eigen mening toch ?

Als jij cradle geweldig vind, dan zet je lekker cradle op. Veel metalheads die wat langer in de scene zitten vinden het een klote band, omdat het met veel soortgelijke bands gewoon een kutband is die verschrikkelijk overschat is en het meer doet omzoveel merchandise (hoezo kledingmerk?) te verkopen...

Dus, héééél veel luisterplezier met dusk and her embrace of een andere cradle plaat maar alsjeblieft kom niet aanzakken met dit soort onzinnige topics !!

Ik, Wil Schuurman

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 08-10-2002 20:42 by Possessedpacman Profiel van Possessedpacmanhttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 8 oktober 2002 18:39 schreef Vampire Ricardo het volgende:

Tegenreactie => waarom vind jij dat Slipknot-nummer nu goed? Leg me dat maar eens uit....

Ik denk dat je Peopleequalshit bedoelt. Allereesrt om de allereerste grunt die Corey Taylor uitschreeuwd. Gewoon geweldig. Geen bullshitty intro (niks tegen intro´s BTW) maat gewoon beginnen.
Ten tweede is er het gitaarwerk. Alle gitaren op het zelfde moment precies hetzelfde geluid produceren. Dit maakt het geluid tot een enorm gewelduitdrukking dit als een "stampede" op je afkomt.
Ten derde is er het moment waarop Corey de lyric: PEOPLEEQUALSHIT uitbrengt. Dit gaat met zoveel passie die ik bij veel bands toG mis.
De vocalen van Slipnot zijn gewoon uniek en die komen bij Wait and Bleed, Purity en Peopleequalshit gewoon geweldig naar voren.

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 08-10-2002 20:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Kort samengevat .. JIJ VINDT het een goed nummer

IK VIND het een bak sufgerukte pleurisherrie

THE END !

Possessedpacman
Signum cornu
Posted 08-10-2002 20:46 by Possessedpacman Profiel van Possessedpacmanhttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Acceptabel

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 08-10-2002 20:46 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 8 oktober 2002 20:41 schreef Snagger het volgende:
Jezes wat een onzinnige vraag, ieder heeft z'n eigen mening toch ?

Als jij cradle geweldig vind, dan zet je lekker cradle op. Veel metalheads die wat langer in de scene zitten vinden het een klote band, omdat het met veel soortgelijke bands gewoon een kutband is die verschrikkelijk overschat is en het meer doet omzoveel merchandise (hoezo kledingmerk?) te verkopen...

Dus, héééél veel luisterplezier met dusk and her embrace of een andere cradle plaat maar alsjeblieft kom niet aanzakken met dit soort onzinnige topics !!

JA, hoe durf je verdomme topics aan te maken en een discussie te starten op een forum??!!

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 08-10-2002 20:47 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

FOEI !
Terug naar het TMF forum jij!

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 08-10-2002 20:47 by Snagger Profiel van Snagger

quote:
Op 8 oktober 2002 20:42 schreef Possessedpacman het volgende:
Ik denk dat je Peopleequalshit bedoelt. Allereesrt om de allereerste grunt die Corey Taylor uitschreeuwd. Gewoon geweldig. Geen bullshitty intro (niks tegen intro´s BTW) maat gewoon beginnen.
Ten tweede is er het gitaarwerk. Alle gitaren op het zelfde moment precies hetzelfde geluid produceren. Dit maakt het geluid tot een enorm gewelduitdrukking dit als een "stampede" op je afkomt.
Ten derde is er het moment waarop Corey de lyric: PEOPLEEQUALSHIT uitbrengt. Dit gaat met zoveel passie die ik bij veel bands toG mis.
De vocalen van Slipnot zijn gewoon uniek en die komen bij Wait and Bleed, Purity en Peopleequalshit gewoon geweldig naar voren.

Ahum

Alle gitaren produceren op een bepaald moment hetzelfde geluid ? Nou, dat is inderdaad nog nooit gedaan in de metal... hoogstorigineel !!

Ik, Wil Schuurman

Alucard
Usericon van Alucard
Posted 08-10-2002 21:05 by Alucard Profiel van Alucard

naja zeg hij doet toch zijn best om zijn mening te geven? Lief zijn voor hem , er zijn genoeg mensen die het nog veel slechter kunnen uitleggen waaronder ik ^_^, ik bedoel, ik vind het nogal moeilijk om aan iemand uit te leggen waarom ik, tristania, slipknot, immortal of whatever leuk vind Ik ga niet hevig na zitten denken ok, die gitaar vind ik superkewl ofzo, als de muziek me aanstaat, hup zet aan en luistren maar...alleen bij solo's nat niet...ja ik ben zeer vaag ja, ik vind het zelfs al moeilijk om dit te typen, maja moet toch eens wat typen en niet steeds alleen alles op dit forum lezen ^_^

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 08-10-2002 21:11 by wladimir Profiel van wladimir

Ik vind de teksten zoals people=shit
en If your 555 I am 666 en dat soort onzin.
Gewoon dom, maar dat is mijn mening.
iedereen moet het zelf maar weten en oprotten.

Possessedpacman
Signum cornu
Posted 08-10-2002 21:16 by Possessedpacman Profiel van Possessedpacmanhttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Je moet naar de rest van de text luisteren voordat je dat soort uitspraken begrijpt. Er zijn op ZM veel Topics over mensen en wat je tegen ze hebt. Er word hier veel op gereageerd. Mensen hebben nog al wat aan te merken op hun eigen soort. Peopleequalshit.

If you´re 555, I´m 666. Hij heeft het hier over een bepaald persoon. Er word niet gezegd wie, maar de clou is dat hij van alles mag zijn, lelijk, afschuwend en gehaat. Dit maakt hem allemaal niks uit, zolang hij maar niet die ene persoon is.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 08-10-2002 21:23 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

Possessed Pacman VERDIEPT zich wel in de muziek. De meeste andere Slipknot-fans totaal niet, en zij zorgen ervoor dat hij als Slipknotfan scheef aangekeken wordt. Zie een aantal aardige reacties hierboven.

In mijn ogen is Pacman gewoon een jonge metalfan, en gaat dat helemaal goedkomen!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 08-10-2002 21:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Pacman, waarom loop je nu muziek aan te smeren die men gewono niet mooi vind?

Alucard
Usericon van Alucard
Posted 08-10-2002 21:28 by Alucard Profiel van Alucard

Hmm, vind jij het leuk als jij een band echt te gek vind en die nogal vaak word afgekraakt op een forum, vast niet en ik denk dat hij hiermee mensen toch probeert om te halen voor zijn eigen gevoel, dat mensen niet die muziek meer zo afzeiken maar ook inzien wat er toch wel goed aan is..(ugh wat maak ik toch belabberde posts op forum tegenwoordig, hoe ouder hoe slechter lijkt ut wel..hmm zit alweer offtopic te gaan )

General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 08-10-2002 21:29 by General Skullfucker Profiel van General Skullfuckerhttp://www.metalhints.nl

Om een nieuw antwoord te geven op de vraag die in de titel van dit topic gesteld wordt:

Omdat sommige bands opgedrongen worden op een manier die verdacht veel lijkt op de methode die ook gebruikt wordt door jehova's, tweedehands autoverkopers en telemarketeers, met een niveau dat de gemiddelde maandverbandreclame niet overstijgt.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com