|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind de eerste cd van Slipknot gewoon gaaaaaaaaaaf alleen vind het zo jammer dat ze de tweede cd zonodig nog harder wilden maken, was nou niet echt nodig........ En verder, ik word zelf ook een beetje ziek van al die slipknotfans bij mij op school die zelf ook niet verder kijken dan hun neus lang is.... alhoewel ik er zelf ook een ben?! nouja, whatever, ik vind slipknot - slipknot gewoon leuk en Midian van Cradle ook, lekker puh en ik vind dat je niet zo moet veralgemeniseren dat iedereen dat niet leuk vindt, want ik vind dat wel Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Dank. En over dat bovenstaande over de meeste slipknotfans, is heel erg waar. Je ziet jongetjes van 13 jaar al met een slipknot t-shirt omdat dat cool is. Maar ze kennen de hele gedachte erachter niet. Dit bedoel je waarschijnelijk. Slipknot was mijn eerste metal contact en dat was toen ik 15 jaar was. Ik ben nu 17 en heb inmiddels een hoop geleerd over diverse metalbands. Slipknot heeft mij ook "geholpen" toen ik het zeer moeilijk heb gehad. Ik ben misschein maar 17 maar ik heb toch al een hoop meegemaakt met ziektes, verdriet en verlies. En het enige wat mij echt heeft geholpen van muziek. Aan de ene kant om je af te leiden, maar ook om je een andere kijk op iets te geven. Als de muziek van een band mij aanspreekt, zoek ik de lyrics op en ga ze desnoods vertalen. Ik heb het nu niet over fantasieverhaaltjes zoals Within Temptation, maar over texten die realiteit weergeven. Hierbij heb ik weereens mijn standpunt duidelijk gemaakt en hopelijk zal ik niet meer aangekeken worden voor een nu-metal loser die er toG niets van begrijpt. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
nu-metal loser |
|
[qoute] Waarom worden er hier zoveel bands afgekraakt? [/quote] Omdat er zoveel bands zijn die het verdienen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik heb echt niets meer te zeggen als dit FORUM SPAMMING zo door gaat. À toutes les autres ici: Donnez-moi ton reaction aux serieux s´il te plaît. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: De kunst is om sommige reacties/mensen te negeren . |
|
quote: voor heiden! No meat is sweater |
|
Heiden en Skullfucker zijn dus duidelijk het soort mens die gewoon niet de moeite neemt om mijn serieuze reactie met argumenten te lezen omdat het waarscijnelijk "zo lang duurt". Ze gaan gewoon met de stroom mee. Net als koeien. Als er 2 koeien weglopen gaat de rest er achteraan. Als er 2 mensen mij/slipknot afzeiken doen deze koeien dat dus ook. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: mooi! 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Wat zit jij toch een partij slap te ouwehoeren man?!!? Lees jij uberhaupt wel? DIE BANDS WORDEN GEWOON KUT GEVONDEN!! klaar! is dat nou zo moeilijk? [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 08-10-2002 22:21] 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Dus als iemand slipknot kut vind, is ie inees een koe. Ik vind die hele pleuris hype rond die zogenmaade nu-metalbandjes volledig verachtelijk. Tevens vind ik de muziek zwaar bagger. Elke band wordt wel door iemand afgezeken. Als je dat niet kunt trekken, ga dan niet op een forum zitten. |
|
waarom veel bands worden afgezeikt? simpel: Veel mensen = veel verschillende muzieksmaken = veel verschillende bands = veel mensen die de bands niet tof vinden omdat ze een andere muzieksmaak hebben. Wat zijn sommige dingen toch lastig he... |
|
quote: Inderdaad. Helaas blijkt dit er nogal moeilijk te gaan... 11.45: restate my assumptions |
|
Dit topic heb ik gemaakt omdat ik wou weten waarom de meerderheid ZM´ers tegen slipknot is. That´s all. En kijk eens, er zijn al over de 60 posts. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: gefeliciteerd jongen, is het nu niet tijd voor een schone luier? |
|
omdat slipknot een suffe band is met veel te simpele domme muziek zonder enige diepgang en daarmee voor veel mensen niet binnen de metal valt. |
|
OK redenen waarom slikut zuigt: - de muziek is gewoon kut, klinkt nergens naar - de attitude van de band zuigt, beetje stoer lopen doen dat ze zo goed en zo evil zijn, terwijl een stelletje centenwippers zijn - het management van de band (en de band ook)denkt alleen maar aan centen verdienen - 95% van de fans zijn irritante kutpubers die ook weer zonodig moeten laten zien dat ze zo stoer en eng zijn. Nu blij ? Slotjeuh! |
|
quote: Je kan het hele forum uitpluizen, en je zult mij nergens bands zien afzeiken. Ik wil er nog geen woorden aan vuil maken. Ik luister gewoon de muziek wat ik zelf kicks vind. En ik heb persoonlijk gewoon een grote hekel aan commerciele 'grote' bands. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
wat een ongelooflijk gay-topic..... nu-metal is kut, in welke vorm dan ook... al doen ze het met maskertjes van varkenskoppen of met blauw haar, groene tenen of een oranje lul... ik blijf erbij... |
|
Toen het topic gestart werd vonden we het al gevaarlijk, en het onvermijdbare gebeurt: topic wordt gesloten. Serieuze discussies over NU-metal zijn nog nooit gevoerd hier... TNightmare@hotmail.com |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |