|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat is de reden waarom je tot heavy metal bekeerd bent: A ) Je kreeg twee Jehova's aan de deur en besloot je tegen hen te wapenen. B ) Je werd door je lange haar als meisje bestempeld en besloot het tegenbdeel te bewijzen. C ) Bent doof geboren en dus op zoek gegaan naar muziek die je kunt horen. D ) Hebt zo'n hekel aan huisdieren dat je begeleidingsmuziek zocht voor je offerdaden. E ) Bent door regressie terapie weer terug naar de oertijd geweest en herkende de brulgeluiden van toen in de hedendaagse metal. F ) Je besloot dat satan een veel coolere gast is dan je ouders. Eeeeh aanvullingen zijn altijd welkom natuurlijk. LOL [Dit bericht is gewijzigd door Mad Maikie op 02-07-2001 15:42] Mad Maikie |
|
Lmfao!!! Dead things grow from deep inside... |
|
quote:Die is inderdaad leuk ... ik ben benieuwd voor extra aanvullingen. |
|
Ik vind m ook cool, laat hem anders zo als niemand nog inspiratie heeft... |
|
Maike, mijn complimenten (tranen van het lachen) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
G ) just om mn ouders te pesten... Ik vergiet als zeef hebben |
|
H) Ik had te veel vrienden en wilde er een aantal afschrikken. |
|
quote: FUCK dat lukt mij dus niet... ik heb te goed vrienden Ik vergiet als zeef hebben |
|
I)mischien vind ik het gewoon goed. |
|
quote: Ik heb tegoedvrienden ?? Met wat voor een soort bon kuj die krijgen ?? En als je één van die tegoedvrienden niet leuk vindt, mag je dan een andere uitzoeken ? |
|
quote: Is wel leuk, maar maar voor één keer. Gaan meestal veel te snel kapot, en dan zit je daar... |
|
quote: Misschien kan je er eentje uitprinten op www.kortingsbon.nl |
|
wat dacht je van Q) ik luister er naar om mijn ouders te schokken??? (zoals die meeste kanker nu-metal doen) Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
LACHSTUIP M'n complimenten aan Maikie-hij heeft me nl.de slappe lach bezorgd Wacht,nog redenen zoeken om naar Metal te luisteren... 1)Je wou je naar Celine Dion-met-de-orkaanstem-op-volume"are you nuts?"- luisterende buren opvoeden door er keihard met jouw muziek tegenaan te gaan 2)Je wil je angst voor griezels op cd-hoezen overwinnen 3)... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
duidelijk een geval van humor |
|
quote: okay deze is fantastisch Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
* Je wilde altijd al een bankje voor je alleen hebben in de trein en corpsepaint hielp daarbij. |
|
deze poll is geweldig! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ok de poll staat er op maar hij neemt wel verdomde veel plek in |
|
Leuke pol! Maar wel even zeuren (dat moet af en toe even na een dag lang van gefaalde experimenten). Therapie is met een "h" en ik als meisje vind het een compliment als zodanig te worden herkend. Deze keuze is dus alleen voor jongens van toepassing en zal een vertekend beeld geven van de uitslag van de test. |
|
aloha, ik ben nieuw hier. Ik volg zware metalen al een tijdje, maar tot nu toe een beetje te lui geweest om me te registreren Ik moet zeggen dat deze site echt rules! Mijn favo's zijn death/black en doom. Maar om op de topic terug te komen; 1)Je moeder heeft je als kind laten stuiteren en je hebt sinsdien een "metal plate" in je kop. Bazzio Attacks!!! |
|
Nog eentje:je was aan het joggen in het bos,struikelde ineens over een uitstekende boomwortel,waarbij je keihard op je gezicht ging.Toen vloekte je:"Roots,bloody roots!!" Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Komt me griezelig bekend voor... |
|
quote:Je hebt gelijk ... ik heb het meteen veranderd. |
|
quote: Ja, dat vind ik ook, en dat mag best wel eens gezegd worden, deze site heerst!!! Ennuh, welkom. Verder mijn complimenten voor deze poll! Dead things grow from deep inside... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |