|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
bestaat mojo nog? I am mine own redeemer...! |
|
Schijnbaar. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
mooi woord... schijnbaar... verbastering van blijkbaar en waarschijnlijk. you've got pm! I am mine own redeemer...! |
|
Sinds wanneer heeft ZM een Pm systeem? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Op zoek naar een ticket voor Wacken Open Air? Metalbus heeft nog tickets in bezit in combinatie met een busreis vanuit Nederland of België, dit omdat wij officieel partner zijn van het evenement! Meer info? www.metalbus.nl of per mail: wacken@metalbus.nl |
|
nee I am mine own redeemer...! |
|
-9mm -Agnostic Front -Alestorm -Benighted -Black Massiah -Callejon -Coppelius -Devil Driver -Dew Scented -Die Apokalypitschen Reiter -Henry Rollins (Weer spoken word ) -Lamb Of God -Mustasch -Pretty Maids Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dikke prut allemaal natuurlijk maar als ik er weer ben ga ik zeker die Henry Rollins spoken word weer kijken. |
|
Is dat de moeite waard? Vorig jaar heb ik het niet bekeken omdat ik er geen 'WOW ' gevoel bij kreeg. Misschien een foute inschatting van mijn kant.. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Was dit jaar op Wacken de derde keer dat ik hem zag met zo'n spoken word show, erg tof. Mix tussen anekdotes uit zijn Black Flag periode, wereldreizen die hij heeft gemaakt en maatschappelijke kwesties, uiteraard met een goede dosis humor. En iedere keer heeft hij weer andere verhalen, of vertelt ze net weer op een andere manier dat het alsnog boeiend blijft |
|
Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
- Thunder - Chrome Molly - Versengold Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
- Hardcore Superstar - Naglfar Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Jaaaa Naglfar!! |
|
quote: Helaas niet Nagelfar Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Nee.. die doet het niet meer... |
|
- Legion Of The Damned - Hellride - Whitechapel (Komt zeker op mijn 'to see list') Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Thunder? Dacht dat die gestopt waren... Wel gaaf natuurlijk. |
|
- Ragnarok - Kamikaze Kings - Nachtblut Wel bummer van Ragnarok; ben ik op Wacken, spelen ze Party San Ga ik naar Party San, spelen ze op Wacken -_-' [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 14-12-2012 13:32] Black seeds of bunny! |
|
+ Ugly Kid Joe. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Je kan naar allebei gaan natuurlijk. |
|
Bandankündigung zu Ostern – Danzig erweitert das Wacken Billing mit einem Misfits Set und Special Guest 29.03.13 12:00 - Alter: 1 Tage - Von: WackenHelge Gleich zu Beginn des langen Osterwochenendes gibt es von uns schon einmal vorab die Osterbescherung in Form einer neuen Band Veröffentlichung. Wir freuen uns euch heute mit Danzig den nächsten Kracher für das anstehende Wacken Open Air 2013 präsentieren zu können! Und um das Ganze auch schön abzurunden wird Danzig ein Misfits Set mit Special Guest Doyle spielen. Benannt ist die 1987 gegründete Band nach Gründer und Frontmann Glenn Danzig, der vorher mit seinem Projekt Samhain und insbesondere den berühmten Misfits für Aufsehen sorgte. Die Misfits wurden 1979 gegründet und begründeten den Horrorpunk als Genre. Ihre Einflüsse auf die Rock, Punk und Metal-Szene sind umfassend, so nennen zum Beispiel Metallica die Misfits als Vorbilder und Inspiration. Die Misfits selbst wurden 1983 aufgelöst und führten Glen Danzig so über Samhain schließlich zur Gründung von Danzig. Und nun also spielen Danzig ein spezielles Misfits Set beim diesjährigen Wacken Open Air! Unterstützt werden sie dabei standesgemäß von Misfits Gitarrist Doyle „Wolfgang von Frankenstein“! Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
is doro pas 30? dacht dat 't un milf was, of gilf... I am mine own redeemer...! |
|
quote: Doro is volgens mij 62. Boeiender |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |