|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Bouwjaar 1964. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
@ Mindfucker Zoek je nog een plek? Kun je naar Amsterdam komen? Ik heb een plek in mijn busje. (Busje: Mercedes Vito, beetje omgebouwd tot camper) Wij vertrekken op maandagochtend vroeg om ong 6 uur. We ontmoeten met andere vrienden bij Itzehoe om 11:30 en plannen om op Wacken te zijn om 14:00 uur ofzo. Zondagavond verzamel ik mijn passagiers (2 stuks) bij mij thuis in Amsterdam. Beetje pre-party doen. Reiskosten, retourtje, inclusief diesel enzo komt op 100 euro. Voordeel: je kan best veel meenemen qua shit. Als je op Wacken bij je eigen vrienden wilt zijn, no problem. Maar je bent ook welkom om in ons kamp te zijn. NOTA BENE: het kost 20 euro extra om zo vroeg op Wacken te zijn!! Wees hiervan bewust. Zoek me op op Facebook voor verdere communicatie: Orim Akpac [Dit bericht is gewijzigd door OrimAkpac op 25-07-2013 14:48] |
|
Dit is de email van Mindfucker: royvanlierop92 AD gmail PUNT com [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-07-2013 15:26] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Weer een hoop goeie bands gezien. Hoogtepunten waren Candlemass, Thunder, Anthrax, Annihilator en Amorphis. Mijn beleving wordt wel met het jaar minder moet ik zeggen. Aan de levendigheid van dit topic te zien ben ik niet de enige... |
|
Is 2014 al uitverkocht? |
|
Vast wel, men heeft veel zin in een alternatief carnaval blijkbaar. Boeiender |
|
quote: Bij Annihilator stonden wij in de rij voor de bandjes Thunder was idd gaaf. Had ik op Bosopop ook al gezien. Jammer van Motorhead die al na een half uur stopten. Ik begreep dat lemmy ziek was en het niet langer vol hield? Mijn beleving is de laatste 2 jaar juist beter. Reden: Later heen gaan. Gevolg was verder weg op de camping te staan op een plek waar het schoner is, minder stinkt en vooral: geen 24/7 onmogelijk harde muziek van de buren. Daar heb ik die 15 minuten extra lopen wel voor over. Een beker bier was trouwens dit jaar 14% goedkoper. Jammer dat er 25% minder in zat. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 05-08-2013 11:45] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Het was een mooi feestje! Genoten van Annihilator. Prettig verrast door Danzig met Doyle + de Misfits set. Pret bij Soulless & Alpha Tiger. Alice Cooper was wel aardig maar waarom covers met zo'n groot repertoire: ik kreeg trouwens de indruk dat het allemaal playback was. Verder Nightwish gezien. Floor deed het goed, maar een dergelijk groot publiek bespelen is nog wat anders. Het altijd goede maar onterecht met de publieksrespons ontevreden Gojira. Anthrax was erg vermakelijk (wel teveel covers). Enigszins maar Sonata Arctica vanaf de bierstand gezien. Fear Factory was goed bezig maar de Mechanize live line up was mi beter. Leprous had prachtige momenten, maar ook drastisch mindere. Kreeg er zin van in het Noorse Shining. Ihsahn deed het goed evenals Rammstein en als absolute hoogtepunten voor mij waren Meshuggah & Benighted. Geweldig intense shows weer zoals altijd! Kritische noot: http://www.stern.de/kultur/musik/wacken-open-air-der-kommerz-mit-dem-kultfestival-2047190.html [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-08-2013 8:25] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hm, Sonata was zóóó slecht dat we maar zijn weggelopen. En maar goed ook want we zaten nog geen 2 minuten binnen en het begon me toch hárd te regenen Verder waren mijn hoogtepunten denk ik Naglfar, Ragnarok, Alice Cooper en Nightwish. K moet zeggen dat ik ook niet zo heel veel gezien heb dit jaar. Donderdag speelde er vrij weinig boeiends. Vrijdag was het te heet om ook maar iets te doen, en zaterdag waren we goed naar de tering van alle nachten amper slapen... hoewel we op zaterdag nog wel de meeste bands gezien hebben, al chillend vanuit het gras. Ik vond trouwens de eerste helft van de Amorphis set wel erg gaaf gedaan. Ze hebben een aantal nummers akkoestisch gespeeld, erg apart, maar het had wel wat. |
|
quote: Alice wordt al jaren 'geholpen' door een andere zangers. Wel live, weinig Alice zelf. Beter dat dan denken dat je nog steeds kan zingen zoals David Coverdale.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |