IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Wacken 2013 Vorige pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-04-2013 13:15 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Bouwjaar 1964.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 20-07-2013 18:30 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2013 12:12 schreef Mindfucker het volgende:
Beste metalheads van Zware Metalen,

Ik ben op zoek naar iemand die met de auto van ergens in Nederland naar WOA rijdt. (het liefst geen Limburg) Ik heb erg lang gewacht met het aanschaffen van een kaartje en nu ik er eindelijk eentje heb, is de Metalbus vol . De benzinekosten zullen worden gedeeld.

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

OrimAkpac
Usericon van OrimAkpac
Posted 25-07-2013 14:47 by OrimAkpac Wijzig reactieProfiel van OrimAkpacQuote dit bericht

@ Mindfucker
Zoek je nog een plek?
Kun je naar Amsterdam komen?
Ik heb een plek in mijn busje.

(Busje: Mercedes Vito, beetje omgebouwd tot camper)
Wij vertrekken op maandagochtend vroeg om ong 6 uur.
We ontmoeten met andere vrienden bij Itzehoe om 11:30 en plannen om op Wacken te zijn om 14:00 uur ofzo.

Zondagavond verzamel ik mijn passagiers (2 stuks) bij mij thuis in Amsterdam. Beetje pre-party doen.

Reiskosten, retourtje, inclusief diesel enzo komt op 100 euro.
Voordeel: je kan best veel meenemen qua shit.

Als je op Wacken bij je eigen vrienden wilt zijn, no problem. Maar je bent ook welkom om in ons kamp te zijn.

NOTA BENE: het kost 20 euro extra om zo vroeg op Wacken te zijn!! Wees hiervan bewust.

Zoek me op op Facebook voor verdere communicatie:
Orim Akpac

[Dit bericht is gewijzigd door OrimAkpac op 25-07-2013 14:48]

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-07-2013 15:19 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Dit is de email van Mindfucker: royvanlierop92 AD gmail PUNT com

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-07-2013 15:26]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 05-08-2013 10:05 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Weer een hoop goeie bands gezien. Hoogtepunten waren Candlemass, Thunder, Anthrax, Annihilator en Amorphis. Mijn beleving wordt wel met het jaar minder moet ik zeggen. Aan de levendigheid van dit topic te zien ben ik niet de enige...

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 05-08-2013 10:30 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Is 2014 al uitverkocht?

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 05-08-2013 10:44 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Vast wel, men heeft veel zin in een alternatief carnaval blijkbaar.

Boeiender

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-08-2013 11:15 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2013 10:05 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Weer een hoop goeie bands gezien. Hoogtepunten waren Candlemass, Thunder, Anthrax, Annihilator en Amorphis. Mijn beleving wordt wel met het jaar minder moet ik zeggen. Aan de levendigheid van dit topic te zien ben ik niet de enige...

Bij Annihilator stonden wij in de rij voor de bandjes
Thunder was idd gaaf. Had ik op Bosopop ook al gezien.
Jammer van Motorhead die al na een half uur stopten. Ik begreep dat lemmy ziek was en het niet langer vol hield?

Mijn beleving is de laatste 2 jaar juist beter.
Reden:

Later heen gaan.
Gevolg was verder weg op de camping te staan op een plek waar het schoner is, minder stinkt en vooral: geen 24/7 onmogelijk harde muziek van de buren.

Daar heb ik die 15 minuten extra lopen wel voor over.

Een beker bier was trouwens dit jaar 14% goedkoper. Jammer dat er 25% minder in zat.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 05-08-2013 11:45]

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-08-2013 23:37 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Het was een mooi feestje!

Genoten van Annihilator.
Prettig verrast door Danzig met Doyle + de Misfits set.
Pret bij Soulless & Alpha Tiger.
Alice Cooper was wel aardig maar waarom covers met zo'n groot repertoire: ik kreeg trouwens de indruk dat het allemaal playback was.
Verder Nightwish gezien. Floor deed het goed, maar een dergelijk groot publiek bespelen is nog wat anders.
Het altijd goede maar onterecht met de publieksrespons ontevreden Gojira.
Anthrax was erg vermakelijk (wel teveel covers). Enigszins maar Sonata Arctica vanaf de bierstand gezien.
Fear Factory was goed bezig maar de Mechanize live line up was mi beter.
Leprous had prachtige momenten, maar ook drastisch mindere. Kreeg er zin van in het Noorse Shining.
Ihsahn deed het goed evenals Rammstein en als absolute hoogtepunten voor mij waren Meshuggah & Benighted. Geweldig intense shows weer zoals altijd!

Kritische noot: http://www.stern.de/kultur/musik/wacken-open-air-der-kommerz-mit-dem-kultfestival-2047190.html

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-08-2013 8:25]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 06-08-2013 10:34 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Hm, Sonata was zóóó slecht dat we maar zijn weggelopen. En maar goed ook want we zaten nog geen 2 minuten binnen en het begon me toch hárd te regenen

Verder waren mijn hoogtepunten denk ik Naglfar, Ragnarok, Alice Cooper en Nightwish.

K moet zeggen dat ik ook niet zo heel veel gezien heb dit jaar. Donderdag speelde er vrij weinig boeiends.
Vrijdag was het te heet om ook maar iets te doen, en zaterdag waren we goed naar de tering van alle nachten amper slapen... hoewel we op zaterdag nog wel de meeste bands gezien hebben, al chillend vanuit het gras.

Ik vond trouwens de eerste helft van de Amorphis set wel erg gaaf gedaan. Ze hebben een aantal nummers akkoestisch gespeeld, erg apart, maar het had wel wat.

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-08-2013 10:37 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2013 23:37 schreef Mutilator het volgende:

Alice Cooper was wel aardig maar waarom covers met zo'n groot repertoire: ik kreeg trouwens de indruk dat het allemaal playback was.

Alice wordt al jaren 'geholpen' door een andere zangers. Wel live, weinig Alice zelf.
Beter dat dan denken dat je nog steeds kan zingen zoals David Coverdale....

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com