|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Misschien wel bij beide gelegenheden aanwezig. Burgerweeshuis is zo'n heershut, niet te filmen. Ja hoor... |
|
Zou graag in Deventer aanwezig zijn maar ik ga die dag al naar Skunk Anansie. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat wordt deventer ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Leeuwarden en Eindhoven gaat het worden! |
|
Deventer dus! The golden age of the 80's and early 90's of heavy music. That's what I am into. |
|
Misschien Deventer. Subtiel kamerolifantje |
|
Leeuwarden schijnt bijna uitverkocht te zijn. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Coole package. :D |
|
quote: Oh? Nou, dat valt tegen hoor, het zal zeker niet uitverkocht raken. |
|
Aanwezig in Deventer Bareuh... |
|
Ik ga donderdag waarschijnlijk in Ludwigsburg even heen |
|
quote: Ik ook! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Godver, kan Obituary vanavond niet uitkijken, kut NS met hun belachelijke tijden.... spelfout weggehaald... |
|
quote: Oh joy! Ik ook! Eindelijk Hons weer eens zien. Ja hoor... |
|
Represent . |
|
quote: quote: Bareuh... |
|
quote: Jaaaaaaaa! Ja hoor... |
|
Lekker hoor jongens! |
|
Alleen Obituary gezien, supervet! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Obituary met nog steeds één gitarist , of toch weer twee ? |
|
Ik ga niet voor de bands. Voor Obi treintje terug, ook. Ja hoor... |
|
quote: 2 dit keer! Zeer goede solo's van deze gast! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Was deze show ook met drumsolo? |
|
yep, maar een hele korte. obituary was echt te gek! wie die solo gitarist was weet ik niet, maar die voldeed prima. leek wel een gast van krisiun. |
|
quote: laatste trein naar sneek ging ook al om 23:15, toen toch maar de bob moeten uithangen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |