|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Edit: Wat Brent_ zegt. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 25-11-2012 12:03] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: als die foto klopt was het deze Lee duidelijk niet. |
|
quote: Gelukkig vervoer gevonden en zo mooi Obituary uit kunnen kijken en nog kunnen vreten na de tijd. Thuis nog kleine afterparty tot uurtje of 4 gedaan. Obituary was verdomde vet! The Amenta ook trouwens, kon de band alleen van naam, maar was ook goed te doen. spelfout weggehaald... |
|
quote: Lee is drummer bij monstrosity en die was het zeker niet!!! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Ook effe gezocht, maar dat is wel de naam die overal opduikt... spelfout weggehaald... |
|
Goed, Obi veegt even de vloer aan met de andere bands, dus. Super vette opa-metal! Komt dat maar even zin op de EMM, dus! Macabre was volgens mij iets te stoned, vanavond. Heel veel fijne oude makkers gesproken! Een warm bad, Deventer! Ja hoor... |
|
quote: +1. Wat een avond. Nooit geweten dat die gasten (Obi dus) live zooo goed zijn. 100% anti-Kvelgeest |
|
Te gek, he? Ik heb de eerste band gemist. Psycroptic vond ik gepriegel en weinig memorabel. Macabre leek er weinig zin in te hebben, of ze waren gewoon zo stoned als een aap. Ja hoor... |
|
De tweede gitarist is een roady van Trivium, ene Ken. En Lee Harrison van Monstrosity heeft alleen de Zuid Amerikaanse tour gedaan, idd de drummer van... maar kan ook aardig gitaar spelen dus. Obi in Leeuwarden was belachelijk goed, na het optreden nog wat tijd met hun en Macabre in de kleedkamer doorgebracht, de tourbus uitnodiging maar afgeslagen...ik had nog een rit van twee uur voor de boeg....in Eindhoven maar eens dunnetjes over doen! |
|
Toppertje inderdaad, die sologitarist - wat een klasbak, overigens net als de drummer (hoewel die drumsolo achterwege gelaten had kunnen worden). Zag trouwens Martin 'The Voice of Holland' van Drunen en heel Izegrim ook rondlopen. Ik denk dat die na Obituary gezien te hebben nooit meer een podium op durven...(Onterecht trouwens, kvind m.n. MvD een geweldige perfomer.) 100% anti-Kvelgeest |
|
quote: Heel Asphyx was trouwens aanwezig. En twee man van Pestilence. Altijd grappig om die twee clubs in één zaal te zien. Martin vond Obi zeer, maar zei; 'Als je elkaar kan verstaan terwijl de band speelt, staat de metal te zacht.' en daarin heeft hij natuurlijk gelijk. Wat een baas! Ja hoor... |
|
Huu! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zo is dat. Bor is niet dood! Ja hoor... |
|
quote: Bedoel je nou Bor de Wolf Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Nog gesproken met die gasten van Pestilence misschien ?Weet iemand hoe dat nou zit met die old school tour van Pestilence ? Stond in de Aardschok , maar op geen enkele Pestilence site staat ook maar enige info . |
|
quote: Nope, geen idee. Ja hoor... |
|
Stond het zacht? In Romein was het 109db achterin de zaal bij FOH mixer. |
|
quote: Opening bands stonden zachter dan Macabre en Obi, maar het was nog steeds aangenaam en prettig voor de oren. Ik vind het prima als je niet met fluitende oren het pandje verlaat. Ja hoor... |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
In Leeuwarden stond de invalgitarist harder dan Trevor Peres en dat was behoorlijk jammer gezien dat die dude een of andere moderne mesaboogie sound had... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |