![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe echt niet ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
haha dat doet me weer ergens aan denken ![]() |
|
![]() [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 18-05-2002 22:31] ![]() |
|
hmmm heb hier echt een supercool vuurwerkspectakel op het moment ik denk dat die kleine kutkermis die we hier hebben zijn laatste dag heeft ofzo ![]() |
|
intersletten in een kroeg??? RAAAAAAAARRRRRRR ![]() ![]() |
|
ja aardig vaag maar ga er vanavond wel naartoe als ik de weg ernaartoe nog kan vinden hehe dat proosten komt mij een beetje de strot uit geloof ik ![]() |
|
hey maar jij zit in de band van olivier als ik zo de bandnaam zie ![]() |
|
vaag.. dan toch maar een 70`s forum opzoeken. ![]() |
|
why???? ![]() |
|
hey maar luitjes ik ga is langzaam aan mij klaarmaken voor de kroeg prettige avond nog allen tezamen en voor de zieken onder ons beterschap ![]() |
|
wat ben je aan het doen, je aan het klaarmaken??? dat willen wij toch helemaal niet weten joh. ![]() ![]() |
|
ehm beetje verkeerd geformuleert geloof ik haha maar goed ik ga nu eggies laterzzz ![]() |
|
drank maakt meer kapot dan je lief is ![]() |
|
quote: klopt, ben de gitarist met 't lange blonde haar ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Total Metal, hardrock is een uitzondering. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Total Metal, als je dat op z'n duits uitspreekt, moek toch wel lachen, hoor ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Yeah alle Engels in het Duits klinkt te gek als je bezopen bent ![]() Heffie metol!!!! ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: tijdeje terug in duitsland met obscenity en fearer opgetreden. man o man, wat hebben we gelachen. we lullen nog duits tijdens oefenen met de band ![]() ![]() ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Wat ook errug leuk is is Enschedees accent sinds Pestilence. Check dat commentaar van hun tijdens hun Dynamo gig op de Mind reflections verzamelaar maar eens. ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
GOTHIC Heavy Metal Melacholic Rock Wiegen Meister ! ![]() |
|
niets gaat boven een goei oude krakende HardRock LP, kippevel gegarandeerd bij dat 70s spul à la Faithful Breath / Deep Purple om nog te zwijgen over de eerste NWOBHM bands als Hellvellyn, heavy pettin', Vloven Hoof of Damascus. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
idd, goeie ouwe Hard Rock is nog steeds ongelooflijk... Ooit 's gehoord op 'n reportage op de brt (toen was 't nog brt)... ne goeie gitaarsolo is evengoe als 's goe klaarkome... spreekt boekdelen ![]() ![]() |
|
'tuurlijk Love is a curse ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |