![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Saxon heerscht de tiete uit je reet!!! Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
disco dude ...hou je zelf ook van disco? ![]() ![]() |
|
METAL RULES! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" ![]() |
|
heel juist dat van die gitaarsolo zjos! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
ik luister ook wel eens naar Bach. aangezien ik ook van Malmsteen hou is dat niet vreemd denk ik. ik hou van muziek met een interessante opbouw en meerdere lijnen die door elkaar lopen. maar motorhead vind ik ook gaaf en grafherrie natuurlijk ook! ![]() "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" ![]() |
|
Hardrock is zalig, vooral die van de jaren zeventig, Deep Purple ![]() ![]() ![]() , Led Zepelin, ACDC, en nog vele, heel vele die me nu ontglippen, zonder de hardrock was er ook geen metal, dat weet ik zeker. ![]() ![]() ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
ehm we zitten dan ook op www.zwaremetalen.com dat zal denk ik wel iets zeggen over de muziek smaak, ik vind het een beetje een onzinnig topic eigenlijk. Bedoel wie luitsert er hier nu alleen naar brittney spears of naar klagende r en b onzin??? niemand dtoch. beetje een onnozel topic. ![]() ![]() ![]() |
|
Ja, zeer onzinnig topic...gestart door ene Disco Inferno.. MWHUAHAHAHAHAHAH Alleen die naam al ![]() sebinsagoil ![]() |
|
quote: Ja maar dit is toch ook niet het Britney Spears topic?? ik vind jou opmerking onnozel....er is toch ook een klassiek topic? Of vindt je dat ook onnozel?? Kunnen we beter alle andere topics sluiten en alleen de Metal topic openhouden!! ![]() SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! ![]() |
|
precies, je kan toch discussieren over andere stijlen van muziek zonder alleen maar te schreeuwen dat het kut muziek is. ( hoewel dat vaak terecht is) alleen de topic starter had waarschijnlijk een beetje verkeerde vraagstelling. ![]() |
|
maar het topic gaat over welke muziek WIJ leuk vinden dddddddddddddduuuuuuuh is dus wel onnozel en jij bent vervelend ![]() |
|
o ![]() |
|
Ghoulliette, Hard rock hoort ook zeker bij dit forum. Dus als het je verder niet boeit, laat dit soort posts achterwege, het verpest de sfeer. ![]() |
|
quote: Tja, ik vind Hardrock heeeel goed...DEEP PURPLE ![]() SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! ![]() |
|
quote: Ik ben dus ook WIJ en ik vind hardrock WEL goed. En ik vind jou vervelend! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! ![]() |
|
quote: Mensen, even weer on topic. Ghuolliette lees mijn vorige post aub. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 21-05-2002 16:22] ![]() |
|
quote: je hebt het duidelijk niet begrepen. misschien moet ik maar wat duidelijker zijn. De forum begon het topic met de vraag naar welke muziek wij luisteren. en dat vond ik vrij onnozel snappie em nu? en btw ik luister zelf ook niet alleen naar metal, maar geef dit topic dan een nieuwe naam ofzo. ![]() |
|
De vraag was of er mensen naar Hard-rock luisterde. Topic naam is niks mis mee. ![]() |
|
quote: Ik wil je niet aanvallen ofzo maar dit topic heet Hardrock fans??? wat snap je daar niet aan? *shit Jenje was me voor ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Shadowlands op 21-05-2002 16:26] SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! ![]() |
|
oke meningsverschil, kan ik zal na deze post hier niet meer op reageren ![]() ik ga nu ff naar het brittney spears forum om te vragen of ze daar ook naar britney spears luisteren. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: *zucht* The ignorante will always be sightless, and the seeing will always be raindrops...... SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! ![]() |
|
quote: Brave meid. En nu weer on topic verder godver ![]() |
|
quote:OK. Ik houd niet van hardrock ![]() Nee serieus trouwens, echt niet. Ik houd sowieso niet van rock. Ach Deep Purple is wel geinig om te luisteren. ![]() |
|
hij vroeg of wij allemaal naar hardrock luisteren waar hij ook heel goed metal mee bedoeld kan hebben voor heel veel mensen is het verschil daartussen nl. niet zo heel duidelijk. het gaat er dus om of je naast hardrock of metal ook nog andere muziek luistert zoals in mijn geval klassieke muziek. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |