|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zondag 9 september 2012: ISVIND - NOR First European tour after 15 years! + THE STONE - SRB Mukkes - Leeuwarden Deur: 20.00 Aanvang: 21.15 Entree: € 10,- [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 06-09-2012 12:01] |
|
Gaat wel door dus? Was weinig info en promotie over deze show te vinden. Het is trouwens THE STONE !!! |
|
Hopelijk aanwezig. |
|
Fuck Yeah!!! Aanwezig! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
En als alles gaat zoals gepland dan drumt de drummer van Endezzma bij Isvind deze tour. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Cool! |
|
quote: Zou best kunnen hoor, dat ik een support-act niet ken, maar toevallig ken ik The Stone dan wel weer heel goed. Het was een kwestie van een niet opzettelijke toetsaanslag, ook wel typefout genoemd. |
|
Je weet toch dat dat op ZM niet mag. Hier word je er door de taal-maffia direct op afgerekend Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
In Mukkes dus? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Volgens mij staat er "Gloppe" [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 05-09-2012 14:29] |
|
Verplaatst naar Mukkes blijkbaar... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
afwezig Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Daar wordt het er niet bepaald beter op... |
|
Zie het idd op de site van Mukkes staan nu. Zeker te weinig animo? Logisch als er niet voor gepromoot wordt :/ zondag 09 september | time: 20:10 Isvind (NOR) + The Stone ( SRB ) TRUE NORWEGIAN BLACK METAL: ISVIND - NOR First European tour after 15 years! + THE STONE - SRB Doors: 20:00 Tickets: € 10,- 21.15 - 22.00 The Stone 22.30 - 23.30 Isvind http://www.mukkes.nl/?agenda/&m=09&y=2012#item291 [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 05-09-2012 16:52] |
|
Was er graag bijgeweest... |
|
quote: Typisch.. |
|
Ljouwert Underground! Ik heb er wel zin in. Hopelijk kan ik meteen even een exemplaar van Intet Lever op vinyl scoren. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Ik probeer te redden wat er te redden valt Erwin, het had ook geen show kunnen zijn... |
|
Dat snap ik, waardeer ik ook erg. Weet nog hoe jij voor ons een show van Inferno hebt gered, destijds Volgende keer maar weer gewoon zelf doen, Wietze |
|
Inferno fuck, dat was wel echt een dieptepunt qua bezoekers volgens mij. |
|
Klopt... 5 betalende bezoekers of zo? |
|
Schup! Morgen alweer! Maar het schijnt niemand iets te kunnen schelen... Misschien moeten ze gauw even een viral video maken waarop ze aan plastic vagina's likken om interesse voor deze tour te genereren... het schijnt te werken Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Zou zelf graag gaan, maar heeft helaas nachtdienst dit weekend. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb d'r wel zin in! Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
Aanwazig. Wat voor bier wordt er tegenwoordig in Mukkes geschonken? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |