|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Van alles, sowieso Hertog Jan Leuke tent Mukkes ... hoe de hazen lopen ... |
|
Geen HJ op tap (amstel op tap) geloof ik, maar je kunt wel flesjes HJ bestellen. afwezig [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 08-09-2012 18:45] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Tapbier. :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Amstel. |
|
quote: Skyforger was Gloppe. |
|
Ah, dan ben ik keihard abuis. Ik moet ook toegeven dat ik De Gloppe en Mukkes eigenlijk altijd door elkaar haal. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Dan kom ik ook. quote:Poser! |
|
Isvind was echt enorm gaaf. The Stone was ook zeker ok. Jammer dat het zo uitliep. Lullig voor Bokkie die maar 1 nummer heeft kunnen zien van Isvind. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
4 nummers! |
|
Om je anus bij af te likken. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik vond Isvind erg goed tot het moment dat die snaar brak, toen werd het rap minder. Ik ben gelijk toen het af was gelopen weggegaan, was er nog een toegift? Erg balen dat het zo fucking laat begon en dat er geen merchandise was. Waarom waren ze met de trein? Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
Er zouden busjes geregeld worden, en dat was niet gebeurd. Ze moesten dus met de trein naar Leeuwarden komen. Lekker begin van de tour dus :/ The Stone was weer erg vet! Ondergewaardeerde band, maar ze komen nu toch wel steeds meer live aan de bak Isvind beukte weer net zo keihard als op UTBS, hoewel het nu met zo'n intieme show denk ik nog wel gaver was. Wel ben ik het met vorig genoemde eens dat toen de snaar brak (technical difficulties) alles wat begon in te kakken. Maar toch respect dat ze na die vermoeiende treinreis nog zo'n vette show hebben weten neer te zetten. Geen toegift en er was wel merch van Isvind overigens (gewoon ff bij de zanger gevraagd) en nog een shirt + CD gekocht. |
|
quote: Ah fuck...The Stone had alles keurig uitgestald, ging er vanuit dat Isvind dus niks bij zich had omdat ze met de trein kwamen. The Stone waren ook met de trein? Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
Geen idee hoe die er waren, die waren namelijk wel op tijd. Maar volgens mij waren zij trouwens met een busje + aanhanger. Heb op de zanger na ook niemand meer gezien later in Mukkes. Die gasten van Isvind bleven wel even afterparty-en. |
|
Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
quote: De heren van The Stone hadden inkopen gedaan bij de lokale smart shop, vandaar dat ze na de show vrijwel direct vertrokken waren; space truckin'. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Juist... hun bandnaam even eer aan doen dus The Stone(d) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |