IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Necrophagia Volgende pagina
SheRa
Usericon van SheRa
Posted 02-07-2001 16:31 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Een tijdje geleden heb ik de cd Holocausto de la Morte gekocht, en ik ben er zo ongelooflijk aan verslaafd geraakt...

Zijn er nog meer mensen die die cd hebben, en zo ja, wat vind je ervan, welke nummers hebben je voorkeur...? (en komt je op de één of andere vage manier ook steeds de vergelijking met stroop te boven, zoals bij mij? lol)

Verder zou ik graag weten of hun eerdere werk enigszins hetzelfde is, voor zover ik weet was er een andere zanger, en ik ben juist zo weg van de vocalen...



Dead things grow from deep inside...


AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 02-07-2001 16:41 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

Stuur eens een emailtje naar me, dan stuur ik het titelnummer van Necrophagia - Season Of The Dead (1987) wel een als mp3-tje op.

Ik ken de nieuwe cd namelijk niet...


Forward into the light, forward into infinity!


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 02-07-2001 17:07 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Graag!!!

En die nieuwe... die moet je gewoon echt horen!!!


Dead things grow from deep inside...


AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 02-07-2001 17:24 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

Even de cd opzoeken en dan komt hij eraan


Forward into the light, forward into infinity!


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 02-07-2001 17:26 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ahhh, u bent geweldig... (hehehe)


Dead things grow from deep inside...


AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 02-07-2001 17:52 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

Geen probleem

Hij staat al op de server klaar om weggestuurd te worden.

Nu alleen nog een paar keer flink vloeken als de modem weer uitvalt (wegens de te grote stroom opwaarts kan hij de connectie niet in stand houden ).

Mocht hij er vanavond niet zijn moet je het zeggen.


Forward into the light, forward into infinity!


AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 02-07-2001 20:27 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

Remote host said: 552 Message exceeds maximum fixed size (5000000)

Ik gaat hem maar als een zipje versturen (twee stukken).


Forward into the light, forward into infinity!


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 02-07-2001 20:30 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

[streng modus]
Voor slowchatten hebben we het onzin forum of ICQ
[/streng modus]


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 02-07-2001 21:17 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

NECROPHAGIA!!!!!!!!!

Ik heb de cd Holocausto De La Mort ook, geweldige cd!
Vooral het nummer Children of The Vortex heerst!! Prachtig, Ah The Suffering, The Sweet Suffering...
Voor de rest is nummer 3 (met Maniac!!!) daarna m'n favoriet.
En de zwakkere nummers vond ik 2 en 6 dacht ik. Maar die zijn ook nog heel goed!
Die cd is gewoon toppie!!, om te gewoon.



NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 02-07-2001 21:37 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

En dat er een andere zanger was... dacht het niet!
Killjoy fuckin' rulezz


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 02-07-2001 22:19 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Sorry Paul , ik heb teveel momenten waarin ik niets te doen heb...

Ennuh... AltMazter... ikke niks gehad [toevoeging]... nu dus wel, alleen werkt het nog niet echt [/toevoeging]

Mijn favoriete nummer is It lives in the woods, daarna Burning moon sickness, en Black blood vomitorium is ook helemaal geweldig... fuck, alle nummers zijn geweldig!!!

[toevoeging]De eerste en laatst door mij genoemde songs horen trouwens niet op Holocausto werd mij verteld, maar op Black Blood Vomitorium... die bij mij dus als bonus ofzow erbij op staat... tja, weet ik veel [/toevoeging]

[Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 05-07-2001 20:58]


Dead things grow from deep inside...


AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 02-07-2001 22:45 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

Ik heb nog al een shitty isp (casema)

Ik had hem al twee of drie keer gemaild maar disconnects (zoals gewoonlijk) kapten hem steeds af. Daarna zag ik dat @home alleen email met een filesize van kleiner dan 5 miljoen bytes aanneemt...
Net nu ik klaar was komt mailerdemon langs met een error

Hij is nu al een tijdje lekker bezig geweest met uploaden dus ik hoop dat de server klaar is.

Mocht je morgen nog niets ontvangen hebben mail me dan op necrophagia@famlucas.dyndns.org
en dan zet ik die hele cd wel online voor je.

Maar om weer even ontopic te komen:
Ik zal ook maar eens op zoek gaan naar die nieuwe cd van ze.


Forward into the light, forward into infinity!


NagasH
Beer, It's your friend.
Usericon van NagasH
Posted 30-10-2001 23:13 by NagasH Wijzig reactieProfiel van NagasHQuote dit bericht

necrophagia is wel bruut enzo..de clips van hun zijn wel bruut ranzig..


"Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn"


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 31-10-2001 13:03 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2001 23:13 schreef NagasH het volgende:
necrophagia is wel bruut enzo..de clips van hun zijn wel bruut ranzig..


En die heb ik dus nog steeds geen van allen gezien. Weet u misschien hoe ik eraan kan komen?


Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2001 13:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Lijkt me inderdaad lekker ranzig
Gooi ze anders effe op de niet nader te noemen ftpsite!


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 31-10-2001 14:41 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2001 13:26 schreef Jenje het volgende:
Lijkt me inderdaad lekker ranzig
Gooi ze anders effe op de niet nader te noemen ftpsite!


Ik heb beschrijvingen gehoord over een gruwelijk dikke vent die zich staat af te rukken boven het lijk van één of andere schone dame... wil wel eens weten of die beschrijving klopt.


Dead things grow from deep inside...


NagasH
Beer, It's your friend.
Usericon van NagasH
Posted 31-10-2001 15:21 by NagasH Wijzig reactieProfiel van NagasHQuote dit bericht

hmm.......kweet zo nie ik kreeg em van iemand, kzal et es navragen..


"Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2001 17:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb zojuist de nieuwe EP van ze beluisterd
Staat eigenlijk maar één nieuw nummer op, en die vond ik niet zo boeiend.
verder nog wat demoshit en 2 tracks van verzamelaars ofzoiets, en de video van Cannibal Holocaust. Ik vond 30 piek er teveel voor.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-10-2001 19:37 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik wil hem toch wel horen . de laatste twee releases van necrophagia vind ik zeer goed. ook the ravenous vind ik puik!


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 31-10-2001 20:04 by elessar Profiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Misschien kan iemand ff een nummertje uploaden?

link weggehaald. Mail elessar maar voor het adres...


Ik ben wel benieuwd als ik dit zo lees



HagratH
Usericon van HagratH
Posted 01-11-2001 0:49 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

heb de CD Holocausto De La Morte ook gekocht... (op aanraden van Jenje ) daar staat de mini Black Blood Vomitory ook bij op dus... en hij's ERG gaaf inderdaad... klinkt wel lekker ranzig

Kga de CD meteen weer ff opzetten


Please give blood. Vampires are an endangered species!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 01-11-2001 22:51 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb hem dus net ook gehaald. Laat ik hem ook eens niet goed vinden, ik weet je te vinden She-ra!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 02-11-2001 8:48 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/


waarom wordt een link naar een mailinglist weggehaald? Dan moet je mensen ook niet aanzetten om naar mij te gaan mailen, dat is dan net zo erg

[Dit bericht is gewijzigd door elessar op 02-11-2001 8:50]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2001 11:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2001 22:51 schreef XnegativeX het volgende:
Ik heb hem dus net ook gehaald. Laat ik hem ook eens niet goed vinden, ik weet je te vinden She-ra!


Welke heb je gekocht ?
die nieuwe ??


Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 02-11-2001 14:34 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

De geschiedenis van Necrophagia.
Na een stuk of 4 demo's tekende Necrophagia bij New Renaissance records rond 1986. Ze namen een LP op die niet door NRR werd uitgebracht, maar later wel door een ander label. Deze LP, die niet als officieel wordt gezien heet "Ready for Death". De eerste officiele LP heet Season of the dead (niet zo lang gelden opnieuw uitgebracht op CD).
Daarna werd het stil rond de band.
In 1998 kwamen ze opeens op de proppen met de CD "Holocausto de la morte" die snel werd gevolgd door de mini "Black blood vomitorium" deze zijn samen inmiddels op 1 CD te krijgen. In de tussentijd is er nog een CD verschenen met oud demo-materiaal onder de titel "Death is Fun". Een andere CD met oude opnames heet "A legacy of horror, gore and sickness". Er is ook een video met ranzige clips/ filmpjes "Through the eyes of the dead" en onlangs is de mini "Cannibal holocaust" verschenen.
De drijvende kracht is zanger Killjoy, die altijd deel heeft uitgemaakt van deze band.
Hun website is te vinden op http://www.necrophagia.com/
De diverse leden hebben ook talloze sideprojecten.

En ja ik heb alle muziek inclusief 2 originele demo's uit 84 en 85.


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 02-11-2001 21:33 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2001 13:26 schreef Jenje het volgende:
Lijkt me inderdaad lekker ranzig
Gooi ze anders effe op de niet nader te noemen ftpsite!


En de ceedee ook!


Heads I win, tails you lose


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen