IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Necrophagia Vorige pagina | Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-11-2001 10:51 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 2 november 2001 11:43 schreef Jenje het volgende:
Welke heb je gekocht ?
die nieuwe ??


Nope, ik heb de Holocausto de la morte/Black blood vomitorium combo gehaald. En ik vind um inderdaad errug vet en ranzig.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-11-2001 13:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ja die is errug lekker


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 13-11-2001 22:29 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Necrophagia
"k heb holocaust... & black blood... Op 1 c.d.'tje voor een geeltje (metalmarket )
Zowiezo, zonder bullshit of gekontkruip, vrijwel alles wat ik ken waar Phil Anselmo in zit vind ik heel cool. Pantera, Viking Crown, Necrophagia enz...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 19-09-2003 19:25 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Had ik nog mijn twijfels bij Holocausto de la morte, nu ben ik helemaal weg van The divine art of torture. Het heeft een paar luisterbeurten gekost maar het pure vuil van deze cd heeft zich door mijn porieen naar binnen gewerkt. De hysterie van de vorige cd is er wat af waardoor de zieke, slepende riffs meer naar voren komen. Het horror gevoel word op deze cd nog eens extra versterkt door de keyboards die klinken alsof ze zo uit een ranzige zombie B-film afkomstig zijn. De vocalen van Killjoy zijn nogsteeds even gestoord. Ik hoop echt dat ze nu met wat meer regelmaat een full-length uit gaan brengen en dat ze ook op deze koers verder gaan. Dikke aanrader deze Divine art of torture.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 19-09-2003 19:27 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

The divine art of torture moet ik zekers nog eens kopen!

Ik heb ze vorig jaar nog live gezien in sneek, met m'n stomme kop ben ik vergeten om een tourshirt te kopen. ik liep er dus met een Necrophagia muts vandaan.. (he, het was erg koud!)



invictis
Usericon van invictis
Posted 19-09-2003 19:44 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

...

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:15]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 19-09-2003 19:46 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

En deze frustratie komt voort uit...?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


invictis
Usericon van invictis
Posted 19-09-2003 19:58 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

...

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:15]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 19-09-2003 21:58 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 19:44 schreef invictis het volgende:
liefhebbers kunnen zo al die zooi van necrophagia van me krijgen, ook de videoband,pic disc, heb er ook nog shirts van...necrophagia ...ggrr word er nog nijdig om als ik er aan denk






gij heeft een mailtje


invictis
Usericon van invictis
Posted 20-09-2003 5:03 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

check...


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


hammer
Usericon van hammer
Posted 17-10-2003 20:00 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

vriend van mij heeft een ep liggen van necrophagia
maar weet niet zeker of het dezelfde necrophagia is.
de ep heeft geen titel, uitgebracht door wildrags records, hardcore demo series daar is de uitgave van.

titels 5 track,
wreckage,
bloodshed,
tear off your face
en nog 2

niet bekend welk jaar, denk ongeveer 1989/90

wie kent deze ep??









Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 17-10-2003 21:20 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Originele LP "Season of the Dead" op NNR en de LP "Holocausto de la Morte" zijn ook te koop bij ondergetekende voor de hoogste bieder,

michiel@krijg-aids-en-sterf.nl


hammer
Usericon van hammer
Posted 29-10-2003 17:32 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

quote:
Op 17 oktober 2003 20:00 schreef hammer het volgende:
vriend van mij heeft een ep liggen van necrophagia
maar weet niet zeker of het dezelfde necrophagia is.
de ep heeft geen titel, uitgebracht door wildrags records, hardcore demo series daar is de uitgave van.

titels 5 track,
wreckage,
bloodshed,
tear off your face
en nog 2

niet bekend welk jaar, denk ongeveer 1989/90

wie kent deze ep??




niemand



invictis
Usericon van invictis
Posted 16-03-2005 14:50 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

Belangrijke oproep;


kan iemand mij vertellen waar de heer Killjoy van Necrophagia uithangt?

Ik heb hem al meerdere malen gemaild en ook red stream maar ik krijg maar geen contact.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Damnation
I demand your death
Usericon van Damnation
Posted 16-03-2005 15:23 by Damnation Wijzig reactieProfiel van DamnationQuote dit bericht

Hij is niet zo snel met reageren naar het schijnt. Druk met z'n label en z'n vele bands/projecten.


invictis
Usericon van invictis
Posted 16-03-2005 15:25 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2005 15:23 schreef Damnation het volgende:
Hij is niet zo snel met reageren naar het schijnt. Druk met z'n label en z'n vele bands/projecten.



dat is het probleem, wij hebben royalties tegoed van hem, al jaaaaaaaren.
dus vandaar deze oproep.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 04-05-2005 19:16 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

shiiiit wat is die schijf vet! beste death metal cd sinds Roomservice en Origin


:p


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 05-05-2005 14:26 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Necrophagia is zeer vet inderdaad, Frediablo's andere band Gorelord mag er ook zjn.


quote:
Op 13 november 2001 22:29 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
Necrophagia
"k heb holocaust... & black blood... Op 1 c.d.'tje voor een geeltje (metalmarket )
Zowiezo, zonder bullshit of gekontkruip, vrijwel alles wat ik ken waar Phil Anselmo in zit vind ik heel cool. Pantera, Viking Crown, Necrophagia enz...
Wat is dat toch een kankerband, yuk.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 12-05-2005 20:51 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn!!!!
De Nieuwe Necrophagia is echt ge-fucking-weldig!

Alles wat al gaaf was aan The Divine art of torture is op Harvest ritual alleen maar verscherpt en geperfectioneerd. Knalharde, beukende, smerige riffs, creepy keyboards, het maniakale gekrijs van Killjoy. Alles stinkt naar lijkgeur en ademt de sfeer van zombie horrorfilms uit.
En waar Necrophagia op hun oude werk nog verviel in chaos hebben ze sinds The Divine art of torture echte nummers met kop en staart. Zonder ook maar een moment minder bruut of minder ranzig te klinken.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-06-2006 0:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2005 20:51 schreef XnegativeX het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn!!!!
De Nieuwe Necrophagia is echt ge-fucking-weldig!

Alles wat al gaaf was aan The Divine art of torture is op Harvest ritual alleen maar verscherpt en geperfectioneerd. Knalharde, beukende, smerige riffs, creepy keyboards, het maniakale gekrijs van Killjoy. Alles stinkt naar lijkgeur en ademt de sfeer van zombie horrorfilms uit.
En waar Necrophagia op hun oude werk nog verviel in chaos hebben ze sinds The Divine art of torture echte nummers met kop en staart. Zonder ook maar een moment minder bruut of minder ranzig te klinken.




dat somt het zowat op ja

de laatste is zo een klassieker, en veel te weinig gehoord!

koopt dit lieve menschen!


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-09-2008 19:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Season of the dead is ook wel grappig


die foto van Killjoy


signature


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 11-01-2010 21:59 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht



Sanguis
Usericon van Sanguis
Posted 11-01-2010 22:35 by Sanguis Wijzig reactieProfiel van SanguisQuote dit bericht

Ik had ze erg graag gezien in 2008 op Neurotic Deathfest, balen dat ze toen gecanceld hebben (hoopte stiekem een heel klein beetje dat ze er dit jaar zouden staan).


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-01-2010 23:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik zou ze gruwelijk graag es zien


signature


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 11-01-2010 23:51 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2010 23:07 schreef Hypnos het volgende:
ik zou ze gruwelijk graag es zien


Dikke +1


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen