|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ja die is errug lekker |
|
Necrophagia "k heb holocaust... & black blood... Op 1 c.d.'tje voor een geeltje (metalmarket ) Zowiezo, zonder bullshit of gekontkruip, vrijwel alles wat ik ken waar Phil Anselmo in zit vind ik heel cool. Pantera, Viking Crown, Necrophagia enz... |
|
Had ik nog mijn twijfels bij Holocausto de la morte, nu ben ik helemaal weg van The divine art of torture. Het heeft een paar luisterbeurten gekost maar het pure vuil van deze cd heeft zich door mijn porieen naar binnen gewerkt. De hysterie van de vorige cd is er wat af waardoor de zieke, slepende riffs meer naar voren komen. Het horror gevoel word op deze cd nog eens extra versterkt door de keyboards die klinken alsof ze zo uit een ranzige zombie B-film afkomstig zijn. De vocalen van Killjoy zijn nogsteeds even gestoord. Ik hoop echt dat ze nu met wat meer regelmaat een full-length uit gaan brengen en dat ze ook op deze koers verder gaan. Dikke aanrader deze Divine art of torture. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
The divine art of torture moet ik zekers nog eens kopen! Ik heb ze vorig jaar nog live gezien in sneek, met m'n stomme kop ben ik vergeten om een tourshirt te kopen. ik liep er dus met een Necrophagia muts vandaan.. (he, het was erg koud!) |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:15] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
En deze frustratie komt voort uit...? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:15] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: gij heeft een mailtje |
|
check... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
vriend van mij heeft een ep liggen van necrophagia maar weet niet zeker of het dezelfde necrophagia is. de ep heeft geen titel, uitgebracht door wildrags records, hardcore demo series daar is de uitgave van. titels 5 track, wreckage, bloodshed, tear off your face en nog 2 niet bekend welk jaar, denk ongeveer 1989/90 wie kent deze ep?? |
|
Originele LP "Season of the Dead" op NNR en de LP "Holocausto de la Morte" zijn ook te koop bij ondergetekende voor de hoogste bieder, michiel@krijg-aids-en-sterf.nl |
|
quote: niemand |
|
Belangrijke oproep; kan iemand mij vertellen waar de heer Killjoy van Necrophagia uithangt? Ik heb hem al meerdere malen gemaild en ook red stream maar ik krijg maar geen contact. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Hij is niet zo snel met reageren naar het schijnt. Druk met z'n label en z'n vele bands/projecten. |
|
quote: dat is het probleem, wij hebben royalties tegoed van hem, al jaaaaaaaren. dus vandaar deze oproep. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
shiiiit wat is die schijf vet! beste death metal cd sinds Roomservice en Origin :p |
|
Necrophagia is zeer vet inderdaad, Frediablo's andere band Gorelord mag er ook zjn. quote:Wat is dat toch een kankerband, yuk. |
|
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn!!!! De Nieuwe Necrophagia is echt ge-fucking-weldig! Alles wat al gaaf was aan The Divine art of torture is op Harvest ritual alleen maar verscherpt en geperfectioneerd. Knalharde, beukende, smerige riffs, creepy keyboards, het maniakale gekrijs van Killjoy. Alles stinkt naar lijkgeur en ademt de sfeer van zombie horrorfilms uit. En waar Necrophagia op hun oude werk nog verviel in chaos hebben ze sinds The Divine art of torture echte nummers met kop en staart. Zonder ook maar een moment minder bruut of minder ranzig te klinken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: dat somt het zowat op ja de laatste is zo een klassieker, en veel te weinig gehoord! koopt dit lieve menschen! signature |
|
Season of the dead is ook wel grappig die foto van Killjoy signature |
|
|
|
Ik had ze erg graag gezien in 2008 op Neurotic Deathfest, balen dat ze toen gecanceld hebben (hoopte stiekem een heel klein beetje dat ze er dit jaar zouden staan). |
|
ik zou ze gruwelijk graag es zien signature |
|
quote: Dikke +1 |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |