|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Gelukkig kan jij om jouw eigen gebrek aan originaliteit lachen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Gelukkig kan jij om jouw eigen gebrek aan originaliteit lachen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
ff plaatje van kim om het af te maken: waarom??? omdat het kan. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Kim-five! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Volgende bands zijn bevestigd Unleashed Destroyer 666 Deserted Fear Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Psoa dvd 2011 is vandaag uitgebracht, en door mij besteld :D |
|
Volgende bands zijn bevestigd Dying Fetus Anaal Nathrakh Tsjuder Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Winnend! Black seeds of bunny! |
|
Nogal! |
|
quote: Wuuhuuuu, wuuhuuuuuu! Krijgen we nou een ZM filmvertoning bij jou thuis? |
|
Dying Fetus Jippie! |
|
Nieuwe update Destruction Coffins Bombs of Hades Never have so many sacrificed so much for so few |
|
En Grand supreme blood court |
|
quote: Schaamteloze Asphyx-kloon / -ripoff. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Wat een haat, wat een haat. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Laat het Lego/Duplo regenen die dag. (geen technisch lego... straks raken ze nog in de war) Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Update Impaled Nazarene Farsot Alchemyst Never have so many sacrificed so much for so few |
|
+ Alcest + Dr. Living Dead + Jig-Ai Vooral blij met Jig-Ai. Op Bloodshed Fest helaas moeten missen omdat ik mannen van Gride thuis moest ontvangen, maar nu ze op Party San staan samen met alle andere gave namen ga ik toch maar eens gauw m'n maat opsporen om samen zsm kaartjes te halen. |
|
Jig-Ai is behoorlijk feest live |
|
Ik weet niet welke band dat op Obscene Extreme was, maar ik ben ze in ieder geval dankbaar dat ze af hadden gezegd op het laatste moment, zodat Jig-Ai voor de tweede keer in die 3 dagen is gaan optreden Goed feestje inderdaad! |
|
Suffocation helaas er uit voor de gehele zomertour, maar Vomitory, Magrudergrind, Shining, Skeletal Remains, Deathronation en Wound toegevoegd. |
|
Zou Suffocation komen dan? Vomitory en Magrudergrind; heersch! |
|
Aanwezig! Bla |
|
Oehhhh zin d'r in! [/zachteG] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |