|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Voor als men het nog niet wist, gaat dat feestje helaas niet door. Ook ik verheugde me zoveel op Jig- Ai! Unfortunately JIG-AI(cz) where forced to cancel their show at PARTY.SAN OPEN AIR 2013. Brain(voc, gui) is in hospital right now and will not recover until our festival takes place. Czech grinders GUTALAX(cz) jumped in and will show you the meaning of real death/grind. Hope you will enjoy them! All infos about GUTALX here: http://bandzone.cz/gutalax Ok, dit is ook wel een fijn bandje. De line- up qua bm bands is helemaal geweldig!! Zin in volgende week!! [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 29-07-2013 17:07] =) |
|
Ik ook, veel zin in. Nu nog effe op de camping in greunningen met familie en dan volgende week fessa! |
|
Gutalax komt toch ook? Tijd voor mijn rode gitaartje weer! |
|
Lezen Wouter! Gutalax komt in de plaats van Jig- Ai! [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 31-07-2013 1:18] =) |
|
Op het moment de spullen aan het inpakken. Morgen om 11 uur vertrekken richting Duitsland. Dit kan nog wel eens een goed feestje worden. |
|
Wij gaan wat vroeger, om 9 uur die kant op.. gaat een mooi feest worden. Goede reis allemaal! |
|
Wij vertrekken in de loop van de middag. Vanavond nog even spullen pakken en morgen boodschappen doen. |
|
Zo, half uurtje terug nu. Heulemaal kapot maar wat een feest. Later meer, nu slapen. |
|
Ja was een echte leuke editie weer en gelukkig top weer gehad Alleen woensdagnacht regen gehad. Gutalax, Dying Fetus en Magrudergrind waren voor mij wel de gaafste bands. |
|
Ja was zeker leuk. En erg belangrijk natuurlijk: geweldig festival weer! Nog meer Shining fans die de show vonden tegenvallen trouwens? |
|
Ik heb me prima vermaakt tijdens Shining. |
|
quote: Qua setlist ja, heel erg standaard. Vond ik aan de ene kant ook wel logisch, gezien ze maar 45 minuten tijd hadden en het op een festival is. Maar goed, hopen dat ze snel weer een tour gaan doen. Was er iemand nog trouwens bij de afterparty op de camping vrijdag op zaterdag? Was bij het achterste toilet gebouw. Kwam wat Nederlanders tegen maar vergeten te vragen of ze op ZM zaten. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 11-08-2013 23:17] |
|
OH haha ja, dat waren mijn vrienden en ik. Daar stond een grote groep vrienden van mij (voornamelijk Duitsers) en we hebben daar es ff een mooie afterparty gebouwd idd aangezien die tent tegenwoordig zo vroeg dicht gaat. [Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 11-08-2013 23:25] |
|
Ja nou wij dachten dus idd na de afterparty nog effe naar de toiletten te gaan en dan de tent in te duiken. Maar eenmaal daar aangekomen bleek het wel gezellig, dus maar gelijk wat bier gehaald. Heb ik nog met jou staan lullen toevallig? Had denk ik een Shining shirt aan. |
|
Oh kan best ja. Ik heb voornamelijk twee uur lang achter een bal aangerend en gelijk de te grote hoeveelheid drankjes die ik naar binnen had gewerkt er weer af gesport Maar volgens mij heb ik je wel gezien nu je er zo over begint. Nog ff terugkomend op Shining: set is idd zeer standaard, maar ik vond het geluid ook niet altijd al te best, en ik vond ze nogal tam. En de gitarist had een mooie witte bips ....... |
|
Ja verdomme dat was jij dus. Jezus, constant die kutbal tegen m'n verbrande alles. En waar stond je bij Shining? Want ik zag bij die rechter geen geil bipsje hoor. Wel zupah geile solo's. En wat was die nieuwe drummer rete lekker strak. |
|
Ik stond bij Shining redelijk aan de linker kant. Wat je zegt klopt, maar die andere sjap (wie was dat anyway, tijdje al niet meer gezien, maar kan me geen misplaatste glam gitarist herinneren in Shining.... ) mocht z'n broek af en toe wel ff optrekken..... En ja, uh sorry, drankjes en energie waarvan ik het ook niet wist dat ik het nog had om half 5 's nachts. Beetje stom hossen en een beetje achter die bal aanrennen, ik heb me wel vermaakt. Totdat één of andere Duitse sjap me probeerde te versieren, toen ben ik maar gaan douchen om half 6, toen de douchejes tenminste wél warm waren en gaan slapen. De security was trouwens de ochtend erna nog bij ze langs gekomen of ze na 4 uur niet meer zo luidruchtig wilden zijn... hehe |
|
Oh is niet erg. Had ik ook last van. En ja, dronken geile Duitsers. Was een meid van 18 (?) bij ons op de camping die met mij en dr fuckbuddy een trio wou. Maar ze zagen er niet echt gezond uit op dat moment dus ik heb vriendelijk bedankt. En hoe waren die douches trouwens? Vond de rijen daar echt te lang dus heb maar geskipt. |
|
Wat een mooie editie weer, geniaal! Wout dinges.. leef je nog overigens, was niet best de laatste avond |
|
Ikke? Hoezo? |
|
Ja jij ja, staand slapen is ook een kunst. |
|
Dan had ik vast mijn zonnebril niet meer op als je kon zien dat ik aan het slapen was haha. |
|
Ja Wout dinges...... Heb je m'n drankje nog op gekregen? |
|
Deze bedoel je? Ik vond het op een gegeven moment wel erg vreemd bier |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |