|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Date: Saturday, October 20, 2012 Doors: 23:00-04:00 Start: 23:30 Price: Gratis + maandkaart (€ 1,50) Een van Groningens beste harde bands speelt vanavond in de kelderbar, Ortega. Een band die gebruik maakt van zorgvuldig opgebouwde melodielijnen, die uitmonden in het zwaardere gitaargeweld. Denk aan evenknieën als Amenra uit België en het Canadese Buried Inside. Sinds kort hebben ze hun nieuwe plaat uit, getiteld "A Flame Never Rises On its Own", die je sowieso kan oppikken deze avond. Aderlating is een black metal project van Drachtenaar Maurice de Jong, maar live neemt hij een extra muzikant mee. Live wordt de muziek uiteengezet met drums, gitaren, een groot aantal effectpedalen en verdomde ijzige schreeuw. Stond net als Ortega eerder dit jaar in de grote zaal, vanavond beide bands voor het eerst Vera Downstage! http://ortegaband.bandcamp.com/music http://www.gnawtheirtongues.com/ |
|
Vreemde combo zeg. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
maakt mij niet veel uit. Ik vermaak mij waarschijnlijk optimaal. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
En het begint pas om 23:00? Laat dan maar. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dat is altijd zo op zaterdag in de kelderbar. quote:Ja, ja. edit: iets te vet. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 19-09-2012 15:16] |
|
ok dan beter. Ook nog ff shirt halen eigenlijk. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Ik ook. |
|
tering box ouwe111 zie ik je daar! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Olé! |
|
quote: Ah, vandaar dat ik al jaren niet meer bij een downstage concert ben geweest dan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: DANSEN DANSEN DANSEN111 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
BETER TROUWENS VAN DE MAANDKAART JA DANSEN11 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Ik vind het zelf ook een vervelende aanvangstijd, maar als er echt wat leuks staat, moet het maar. |
|
ADERLATING!!!! |
|
quote: Als er écht wat leuks staat wel ja. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Wauw pas om elf uur ik weet niet of ik dat wel vol zal houden. |
|
je kan altijd nog terugvallen op middelen gebruik1 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Half twaalf pas. Tijd zat om nog te ontbijten. |
|
quote:Black Jew staat er en ik sta er. Of is dat ook een vreemde combo? |
|
Ik sta er zeer waarschijnlijk optimaal. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Als de mogelijkheid er is, wil ik ook wel zitten. |
|
Joepie! |
|
ik ben zo blij als een kind. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Goed punt. Twee keer zelfs. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Beide 'progressieve' bands uit zwaardere (sub)genre en het noorden van het land, toch? Iig, toffe combi! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |