|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is dat het voor mij wat ver weg is.. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
|
|
quote: ja, boeiend. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Maar ik hou nog steeds van jullie |
|
tuurlijk!! DANSEN IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Tis dat ik zaterdag al een feestje heb in Amsterdam. Anders Ortega wel eens willen checken. Ook al ben ik nog niet 100% overtuigd van hun muziek, het klinkt wel heel degelijk. ... hoe de hazen lopen ... |
|
wat een superpost zeg! echt te gek! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: quote: Subtiel kamerolifantje |
|
Even uitkijken he, ik sta op t punt je te ontvrienden nu. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 17-10-2012 20:25] ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: FF stukje wandelen om bij te komen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: That makes me the piss not lukewarm Subtiel kamerolifantje |
|
quote: There I dont really know you it makes me also not out ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Ik ook van jou. Helemaal als je het tijdschema nog even post. Ik had het al ergens gezien, maar ik kan het niet terug vinden. |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
Die tijden kloppen niet. Wij spelen als laatste. |
|
quote:Toch ook even Aderlating meepikken. Als ik Moon Duo maar niet hoef te zien en horen. |
|
Speciaal voor vanavond in elkaar gezet: Ortega - A Flame Never Rises On its Own tape Gelimiteerd tot 20 stuks. http://tartarusrecords.bandcamp.com/album/a-flame-never-rises-on-its-own |
|
FUCKING A IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Aderlating vind ik een sublieme bandnaam trouwens! I am mine own redeemer...! |
|
Tot zo gast. |
|
Nog een stuk MOON DUO gezien, was cool, maar na 2 nummers had ik het wel weer gezien.... ADERLATING, tsja... Niet mijn ding.... ORTEGA was goed! Lekker geluid ook! Hoogtepunt: de gespierde verhalenn van een lichtelijk dronken Kabukiman! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Was chill! Inderdaad, de verhalen over eerwraak waren weer gespierd! |
|
mooiste verhaal wa snog wel over Kabukiman die in zijn onderbroek in de portiek stond ruzie te maken... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Aderlating maar voor de helft gezien, duurde ook nog even voor ik erin kwam en toen was het al bijna afgelopen. Ortega MOKER! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |