|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Kwakzalverij. Dat soort dingen kunnen best werken, daar niet van, maar al het gelul eromheen en de industriën die er op draaien, bah. Daarbij draait het op flagrante Westerse (commerciële) misinterpretaties van Oosterse wijsheden. Lekker wel het mystieke sausje meenemen, maar het verder niet snappen = sneu. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 19-10-2012 10:19] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik heb het Flow mindfulness doeboek! Moet ik er nog wel een keer iets mee gaan doen. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Gay. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
ik vind het - net als yoga - een ideaal alibi om in het bijzijn van anderen scheten te laten signature |
|
quote:Laat bij even lekker lesbionisch zijn zeg! Subtiel kamerolifantje |
|
Oh, dat mag ook. En ik hoop ook dat lezen over Mindfulness helpt voor waar je ook maar mee wil dat het helpt, maar ik vind het ridicule onzin Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
is er dan ook zoiets als niet ridicule onzin? signature |
|
quote: Ja, je hebt onzin die niet geridiculiseerd hoeft te worden en onzin die wel degelijk geridiculiseerd dient te worden. Dus. Iemand ervaringen met Mindfulness? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ja, ik heb een Flow mindfulness doeboek! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Gay! http://www.flowmagazine.nl/2011/11/15/mindfulness-doeboek/ "Hij is hier net binnen van de drukker: het Flow mindfulness doeboek. Vol info over wat mindfulness is, hoe het je kan helpen in je leven en wat het je oplevert (minder piekeren, minder moeten, meer loslaten en nog veel meer). Zelf ben ik aan de tweede mindfulness-vervolgtraining bezig en ik merk echt verschil. Ik maak me niet meer zo druk om dingen en heb echt meer energie. Ook weten wat mindfulness voor je kan doen, of gewoon zin in een nieuw Flow boek dat ook weer vol posters, schriftjes en stickers zit? Je kunt ’m vanaf morgen kopen bij de bekende tijdschriftverkooppunten en nu al bestellen via deze link Gepost door: Irene" Mindfulness doet helemaal niks! Je doet het zelf! Je geld uit de zak laten kloppen met doeboeken en trainingen en weet ik veel wat is zo ongeveer de antithese van de boeddhistische oorsprong van het concept! RIDICUUL!! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Och ja, ik ken ook een hoop mensen die hier gek van zijn. Ik laat het altijd maar een beetje langs me heen gaan, het doet hen namelijk in ieder geval wel goed. Ik chill wel op mijn eigen manier. |
|
quote: Volgens mij staat mindfulnes dichter bij je dan je durft toe te geven. Beetje Westers flirten met Oosterse wijsheden enzo ja toch? |
|
quote: Daar ben ik ook zeker niet tegen, en daar zou ik zelf ook keihard aan mee Het gaat mij alleen te ver dat er hele industriën omheen opgetuigd worden, dat het verkracht wordt voor de zoveelste serie zelfhulpblabla. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik vind met name het bijbehorende beeldmateriaal vreselijk. Hier in Arnhem zit zo'n toko, met allemaal posters van hot stones en wijven die 'heel lekker in hun vel zitten'. Ja hoor... |
|
Gewoon gaan mediteren, of stilzitten en je hoofd leegmaken. Is dat niet hetzelfde? Hoef je je Flow mindfulness doeboek niet voor open te slaan Hatsjikidee! |
|
Mijn mind is wel vaak full... geldt dat ook? (Sommige mensen helpen gewoon hulp nodig om er aan herinnerd te worden dat ze moeten ontspannen.) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Ik heb stiekem ook alleen de raamsticker er uit gehaald en het schrift. Voor mij is het meer het Flow Mindfulness Rondslingerboek. Als ik mn hoofd leeg wil hebben ga ik juist iets actiefs doen. Stilzitten werkt helemaal niet als ik mn hoofd leeg wil hebben. Een creatief project of door de bossen crossen op mn fiets werkt véél relaxerender. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Komt wel zo ongeveer op hetzelfde neer. Ik zie het meer als meditatiegedoe, en pik er alleen dingetjes uit die nut hebben bij mij. Al het gelul er omheen kan mij ook gestolen worden Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
roken is ook mindfulness stilstaan bij je ademhaling, relaxatie, in jezelf keren signature |
|
Maar met Creutzfelt Jakob wordt het pas echt leeg in je hoofd. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Dit. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Is toch gewoon een ander woord voor niet multitasken? "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
signature |
|
Mijne kop zit ook altijd vol. En nu gaan we vegen |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |