|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Hola!! State of Music presenteert: Chaos Control + Triple 7 Entree €2,30 Entree Leden €1,20 Aanvang 21:00 Zaal open 20:30 Datum 17 oktober Chaos Contol is een band die bestaat sinds 1999. De muziek die ze maken is melodieuze progresieve metal met onder andere invloeden van Helstar, Annihilator en Forbidden, maar ook bands als Cynic en Dream Theater. De tweede band van de avond is Triple 7. Een band die begon als een project en uitgegroeid is tot een “echte” band. De band is beinvloed door ander bands zoals Nevermore, maar ook invloeden van Carcass, Iced Earth en zelfs Slipknot. Beide bands weten dus een stevig potje technische metal te presenteren en weten je te verrassen met dubbelstemmige melodieze stukken. http://www.diogenes.nu http://www.chaoscontrol.nl http://www.triple7.nl Wie gaat er komen? - Mies - Joep 777 - Triple-Dan - Shredhead - ? |
|
Nijmegen - Venlo is zo'n gigantische kutverbinding... Ik pas denk ik. |
|
quote: In Venlo heb ik een fiets staan . Dus ZO ver moet ik terug zien te komen . |
|
LOL |
|
Nee vind de entree aan de hoge kant... Daarnaast is de bassist van Chaos Control helemaal niet meer "true" met zn nieuwe kapsel... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Heeft ie het afgeknipt?? Daar had hij het zondag nog over, dat ie daar aan aan het denken was...zou jammer zijn, ik vind hem wel lekker zo. Overigens: de 2 gitaristen van Chaos Control speelden ook op Shredfest, dus komt dat zien! |
|
Pfff R'dam - Nijmegen is me net iets te gortig |
|
tja...... is maar een stukje he hahaha |
|
quote: Ach man, wij komen toch ook voor dat kutfestival van jou helemaal vanuit het zuiden naar Rotterdam gekoetst!! |
|
ROFL !!! |
|
quote: ROFL!! Als ik een auto had zou ik overwegen te komen, maar met het OV is het gewoon niet te doen |
|
quote: dan gaan we toch met mijn auto? |
|
ik kom ook al heb ik de volgende ochtend om 8.45 tentamen!!!!!!!!!!!!!!! dit heerst gewoon te veel om het te missen!! |
|
quote: dat zou kunnen ja Offtopic: wanneer gaan we naar Musik Produktiv toe?? |
|
quote: Te gek!! |
|
quote: That's the spirit!! Dus: - Mies - Joep 777 - Triple-Dan - Shredhead - Psycho - Snaack - Ghouliette |
|
quote: geen bier voor mij en snaack waarschijnlijk woensdag |
|
Nijmwegen... Da's net weer iets te ver weg, sorry. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Wat is er woensdag? |
|
naar musikproduktiv |
|
quote: Woensdag, heersch ps Slethead -- nog geen idee of ik donderdag naar Nijmegen toe ga, we zouden kunnen gaan maar persoonlijk vind ik het net iets teveel van het goede om 1.5 uur enkele reis in de auto te zitten voor een optreden.. Ik wacht liever tot jullie hier weer eens in de buurt spelen 2 b honest |
|
heej wtf laat me nou niet in de steek ik rij toch |
|
|
|
quote: Hahahaha Woendag lang in de auto -- duitsland DOnderdag lang in de auto - nijmegen en vrijdag zit jij weer lang in de auto toch.. hmmm -- kan je geen dagje eerder gaan? |
|
snaack we moeten gaan ik bedoel jij zit te emmeren maar ik moet de dag erna ook naar nijmegen en triple7 heerscht gewoon |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |