|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Laatst wat opgezocht van Epicardiectomy. Klinkt goed en die zanger is een baas! |
|
De titel kan nou dus wel veranderd worden in 28 & 29 juni |
|
Ook toegevoegd: - Encephalopathy (ger) - Begging for Incest (ger) - Carnivore Diprosopus (col) - Chordotomy (ger) |
|
BFI exclusief op Houten Deathfest? Altijd gaaf feest natuurlijk met die gasten. |
|
Goede prijs voor 2 dagen met zoveel goede bands. |
|
Nieuwe namen: KADAVERFICKER (ger) ORPHALIS (ger) Morgen word de headliner voor de zaterdag bekendgemaakt. |
|
of je noemt het gewoon Houten slamfest? de variatie lijkt elk jaar weer verder en verder te zoeken, of ligt het nou aan mij? |
|
Dat ligt aan jou, want als er alleen normale death metal bandjes zouden staan, had je waarschijnlijk niks op te merken. |
|
Hoe dan ook, ik ben hopelijk aanwezig! Complimenten voor de line-up! euu? |
|
Internal Suffering (COL) is de headliner voor de zaterdag! [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 09-01-2013 19:52] |
|
quote:bullshit... ik mag toch wel verwachten dat er wat meer variatie is qua bands dan alleen het ge-slam, en helemaal op een festival... maar goed.. |
|
|
|
Het maakt me allemaal geen zak uit jongens wat iedereen vindt. Ik heb een mooi festival de grond uit gestampt afgelopen jaren. Gezien de voor hdf begrippen extreme belangstelling voor het festival dit jaar, ga ik er vanuit dat ik goed bezig ben. Hdf heeft eindelijk de status waar ik van gedroomd heb. Kom lekker gewoon niet, en wind je niet zo op over of het deathfest waardig is. 18 exclusieve namen, 2 dagen en een uitverkochte tent. Goedkope vaasjes hertog jan, leuke market met 6 labels. Hahaha, zuurpruim. |
|
Het is mijn festival. Ik bepaal dus wat er gebeurd. Ik bepaal de bands. What the fuck boeit jou dat nou. Blijf dan gewoon thuis. [Dit bericht is gewijzigd door uniqueleader666 op 09-01-2013 22:12] |
|
quote: En zo is het! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ik zou niet zo in discussie gaan iedere keer, komt een beetje onprofessioneel over. Laat maar lekker lullen. |
|
Je hebt gelijk |
|
quote: +1, jouw feestje toch Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
aah dus een mening hebben over iets mag dus niet van jou? je hoort mij niet zeggen dat het een slechte line up is, had alleen graag wat meer variatie gezien, maar dit staaft alleen maar wat ik al weet: dat je metal en de scene haat, maar een fest organiseert waar de scene op af moet komen, dat het je niks boeit,maar je overal op reageert. en dat een mening je toch niks boeit omdat je toch voor jezelf programmeert i.p.v. voor het volk.... en dit van de man die sinister geen mainact waardig vind... rot toch op man. laten we vooral gewoon nergens meer een mening over hebben, dan kunnen we binnenkort alle fora op gaan doeken... en ik snap wel dat boeren stukken verdriet zoals brent kont kussen aangezien het het enige initiatief is daar wat er gemaakt word... even duidelijk, ik heb niks tegn je fest, alleen de variatie lijkt met elke editie verder te zoeken en dat is jammer, en als je dat niet kan slikken, moet je mischien je sintpakje terug aandoen en mee op die boot stappen als ie terug gaat naar spanje [Dit bericht is gewijzigd door Cranial666 op 10-01-2013 13:44] |
|
|
|
quote:bevestiging van het eerder genoemde, tongetje dieper jongetje... |
|
Ik ben uberhaupt nog nooit op Houten Deathfest geweest mr butthurt. De anjer van uniqueleader666 blijft gortdroog! |
|
quote:waar ijl je dan over sloeber? ik namelijk wel ! typisch gevalletje van ''de klok horen luiden,maar niet weten waar de klepel hangt''.. of de organisator ff te quoten: ''blijf dan gewoon weg'' [Dit bericht is gewijzigd door Cranial666 op 10-01-2013 16:28] |
|
Nou nou, die Cranial666 merkt alleen maar op dat het naar zijn mening weinig variatie is. Vrij milde kritiek, lijkt me, als het al kritiek te noemen is. Daarbij merkt 'ie later nog op dat 'ie niet eens echt een probleem heeft met de huidige lineup of met het fest zelf, dus waar gaat het eigenlijk over? Niet dat ik heil zie in die nutteloze beledigingen van Cranial666s kant (eerlijk is eerlijk), maar de eerste reacties op zijn posts waren op z'n zachtst gezegd ook aardig overtrokken, dus ja. Maar ach, wat het maakt mij ook eigenlijk uit, ik ga bier drinken en pruttelende afvoerput death luisteren. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |