|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zullen we weer aardig doen tegen elkaar in dit topic |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Waar moet ik trouwens zijn om de titel en datum te veranderen van dit topic? |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3536448 |
|
Bedankt man |
|
Vette line up! :D Misschien maar eens richting Houten.... * kijkt naar de vrije dagen* |
|
|
|
http://amputatedveinrecords.bandcamp.com/album/supply-of-flesh-came-just-in-time nieuw nummer klinkt ouderwets broet signature |
|
Placenta Powerfist vervangt Coprophiliac. |
|
|
|
Even een update: 28 en 29 juni 2013 is het weer zover. Houten Deathfest editie nummer 8. Deze editie zelfs 2 dagen. De line-up is als volgt: - Internal Suffering (col) - Goretrade (col) - Carnivore Diprosopus (col) - Putridity (ita) - Vomitous (swe) - Tombthroat (ger) - Encephalopathy (ger) - Epicardiectomy (cz) - Gutfed (tur) - Chordotomy (ger) - Indecent Excision (ita) - Kadaverficker (ger) - Craniotomy (sk) - Orphalis (ger) - Iniquitous Savagery (uk) - Braincasked (nl) - Placenta Powerfist (ger) Begging For incest zal een speciale set van anderhalf uur spelen tijdens de afterparty. Voor alle verdere informatie verwijzen we je naar de website www.houtendeathfest.nl Ook zijn via die site de kaarten verkrijgbaar voor 25 euro voor een combi ticket. Losse kaarten zijn ook verkrijgbaar. http://www.facebook.com/houten.deathfest.7?ref=tn_tnmn |
|
Some news from the HDF front: Putridity cancelled so we worked really hard to find a replacement on this very short term, and we did: Cote d'Aver. They have a new album out so we are sure they are going to blow you guys away! Because Cote d'Aver was added to the line-up we made some changes to the timetable. In short: Cote d'Aver will open up on Friday and Orphalis will open on Saturday. The other bands on Saturday will go up one timeslot. We will change the timetable according to this on the website: houtendeathfest.nl/timetable. Some other notifications: we are selling a very limited amount of t-shirts. If you want one you'll need to be very early! Don't forget to print your eTicket if you have one, you will need this to enter (for the pre-sale price) and pay at the venue. Remember to only bring cash (there is no pin at the venue)!. Please read the houtendeathfest.nl/info for everything about the tickets and the houserules. 8 days left and the last perparations are happening as we speak! Getting more excited everyday! |
|
Erg jammer dat Putridity niet speelt, maar zonder hun word het vast ook wel een mooi feestje! |
|
Hier ben ik ook. Word een mooi feestje Long live Putridity |
|
quote: Nee hoor, InfidelAmsterdam gaat helemaal niet... |
|
O. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Dan ga ik ook niet hoor... |
|
Ik zal dit jaar helaas schitteren door afwezigheid. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Tsssk... Dan ga ik ook niet. Oh wacht. |
|
quote: |
|
Over een paar uur vertrekken. Gat een goed feestje worden. |
|
Ja, was een gaaf feestje! Op vrijdag kwamen we (m'n broer en ik) pas rond 9 uur binnen, dus helaas Chordotomy gemist, maarja niks aan te doen. Braincasket was ook een lekkere binnenkomer. Daarna kregen we de mededeling dat Encephalopathy had gecancelled, dus dat schoot ook niet echt op. Gelukkig gaf Internal Suffering een prima show weg, al mocht de zanger wel wat minder ouwehoeren tussen de nummers door. Zaterdag kwamen we binnen bij Indecent Excision. Daarna hebben we prima optredens gezien van oa Craniotomy, Epicardiectomy, Vomitous en Goretrade. Ook Begging For Incest was weer in goede doen! Een hele verbetering t.o.v vorig jaar was dat je nu ook met je biertje naar buiten mocht. Ze hadden gewoon een stuk afgesloten met hekken. Ook stonden er buiten diverse merch-kraampjes en natuurlijk een mobiele snackbar. Prima geregeld dus! |
|
Inderdaad, groot voordeel dat je buiten je biertje kon drinken. Hele gave shows gezien en veel mensen gesproken en leren kennen. Geniaal gewoon! [Dit bericht is gewijzigd door Woutjinho op 01-07-2013 20:58] |
|
Nu baal ik nog harder dat ik niet kom komen! 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |