![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja. En als bonus wat bloemen, takken, al die shit. Ja hoor... ![]() |
|
Daar is ie dan! Het werd een iets langere zit dan normaal maar ik ben zeer tevreden met het resultaat ![]() ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Je hebt iig altijd licht bij je. 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Nou volgens mij is ie opgelicht. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Dat licht best gevoelig, jongens. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Dat ziet er vet uit, ouwe! ![]() Ben je bijgekomen? ![]() |
|
quote: We proberen je niet in een kwaad daglicht te stellen hoor ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Nice. De mijne wordt volgende week donderdag afgemaakt (kleur). Ja hoor... ![]() |
|
signature ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Thanks! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
gave vuurtoren! Afgelopen 2 weken beide scheenbenen vol laten zetten; niet echt een heel chille plek... wel mooi geworden! ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Foto's van je geschoren benen aub. ![]() Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
hahaha ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dat was nog het fijnste ![]() ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: Dank! Is dat zo'n kutplek ja? Ik dacht dat ellebogen het smerigst waren. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Eigenlijk is alles kut, maar idd ellebogen (binnen en buiten), bij de oksel, de borstkast en de schenen... meest pijnlijk plekken die ik tot nu toe heb gehad... Volgende maand de voeten en de ribben aan de beurt: zal ook wel weer hel zijn! ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Ja inderdaad hehe. Oksels en voeten lijken met zwaar kut, moeilijk stilzitten ook ![]() Sterkte ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Oksel en knieholte zijn het meest vervelend. Over de zijkanten ribben is inderdaad ook niet leuk. Voeten zijn wel te doen,maar na drie uur is de lol daar ook wel van af. wouter023 ![]() |
|
Het is gewoon altijd kut. Laatst buitenkant onderarm te pakken genomen. Ik dacht dat het wel mee zou vallen, maar als die lijnen eenmaal gezet wprden zit papa weer te zweten, hoor. Godverdomme. Op de pols, dat heerlijke dunne huidje... Ja hoor... ![]() |
|
Die eerste tien minuten breekt het zweet mij ook altijd uit. Dan verzet het lichaam zich nog echt. Dan is het een tijdje wel te doen voordat het verzet weer breekt. Ga tegenwoordig daarom ook meestal niet meer langer als een uurtje. wouter023 ![]() |
|
Nice. Onlangs voor het eerst een piece in twee sessies gedaan. Eerst de lijnen en de zwarte shading en twee weken er na alleen nog maar de kleuren. Ideaal. Ik heb altijd een banaantje en een flesje met sap bij me. Kleuren/ shading vind ik 100x minder erg dan lijnenwerk, dus ik kan daar na gewoon verder met dagelijkse bezigheden. Win. Ja hoor... ![]() |
|
Binnenkant pols, dat voelde idd meer als een soort verbranden/snijden ofzo. Maar m'n ellebogen waren echt zo kut, je zag m'n lichaamsafdruk (van zweet) op de bank waar ik gelegen had haha. 2x 2 uur verbijten, oh-wat-zijn-we-stoer ![]() Maar sowieso goed rusten/eten van te voren, tijdens de sessie genoeg water drinken en af en toe een pauze. Het liefst pak ik wel gelijk door, met als maximum 4 uur. Maar dan ben ik wel gesloopt. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Haha auw ja. Ik vond pols niet pijnlijk, been ook niet. Na paar uur wel branderig. Scheen was raar, voelde ik in mijn rug. Maar toen hij een klein klote vlindertje zette van nog geen 1 cm.. godverdetering wat pijnlijk ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |