|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Holthem is een klein pagan/blackmetalproject uit Oost-Vlaanderen. http://www.youtube.com/watch?v=2MzbeyZmV-I&feature=youtu.be http://www.youtube.com/watch?v=V1VG1AugnaA&feature=relmfu 't amusement:p |
|
o. signature |
|
o?:p |
|
Super topic dit. |
|
groeten aan Retardo! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Zijn er ook shirtjes? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
|
|
Ik wil de hooded girly! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
en hier dacht ik van gewoon mijn muziek te kunnen delen met zwaremetalen. Ugh:p |
|
Assie, Ass-ssie, joehoe!! HIERR met die bans! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Dat moet ook gewoon kunnen, inderdaad. Iedereen gaat dus lekker ontopic Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
O. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:+1 |
|
Volgende klierreacties winnen een week ban Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik hoor bijna geen drums en de zang staat ook wat zacht. Is dit de definitieve versie [@ eerste link]? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 04-11-2012 15:34] |
|
nee 't is een eerste versie |
|
quote: ja, ik ben verrast signature |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 06-11-2012 16:54] |
|
quote: Als je serieus je muziek wilt delen dan raad ik je (jou niet persoonlijk maar bands in het algemeen) aan om een topic te maken met min of meer de volgende indeling: X is een band uit Y, wij spelen [genre] in de stijl van [band+band+band/we zijn uniek]. [bandfoto] X bestaat sinds ZZZZ en we hebben de volgende # releases uit: - Titel/Formaat/Datum [hoesafbeelding] - Titel/Formaat/Datum [hoesafbeelding] - etc. Je kunt ons online vinden op de volgende locaties: [website], [facebook], [myspace], [bandcamp], etc. In de toekomst willen we graag [doel] Als je benieuwd bent kun je hier naar een voorproefje luisteren: - Link naar ons beste nummer - Link naar ons één-na-beste nummer - Link naar eventuele andere meuk van ons. Je kunt onze platen [link]hier[/link] kopen of downloaden. De kosten zijn: xx,xx Euro. Wij zijn benieuwd naar jullie mening over onze muziek. ------------- Dat is namelijk een stuk uitnodigender dan: Hoi-pagan/black zooi uit Belgie-youtube-onbegrijpelijke post-afsluiting. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
'k verstaat. Ma 't project is nog maar net opgestart dus 'k wou gewoon een eerste indruk of het zou aanslaan, ik heb voorlopig enkel deze twee nummers en er zal op termijn misschien een demo uitgebracht worden(een uitgebreide post zal dan volgen) Er is dus nog geen myspace, soundcloud, etc. Ik wou gewoon wat feedback aangezien ik er nog maar net aan begonnen ben, en het is beter om kritiek te krijgen aan de start dan aan het einde.. |
|
U niet laten doen baaske, ZM leutert veel te graag. Gewoon posten en niet letten op relnichten. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Tghoh ja 't is niet dat ik mij daar zozeer aan erger eigelijk, 't is natuurlijk een beetje spijtig dat er eerst 10 spamreacties volgen vooraleer er iets constructief gepost wordt, maar ik veronderstel wel dat mijn post iets uitgebreider mocht zijn:p, bij deze zal ik er in de toekomst rekening mee houden. [Dit bericht is gewijzigd door Percht op 04-11-2012 18:34] |
|
doet me zelfs denken aan Burzum's laatste werken signature |
|
mensen moeten eens aanleren niet meteen het eerste het beste opgenomen nummer op youtube / forum te zetten... helemaal niet als er daarna nog verontschuldigende tekst komt met: " is slechts een demo opname / we weten dat het niet goed is / volgende verzie gaat beter worden" of dat soort geneuzel.... als je het er eigenlijk zelf al niet eens tevreden over bent / je in moet dekken voor je eigen nummer, dan kun je bepaalde reacties verwachten.. goed, dit was overigens een boodschap van algemeen nut,,,, Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |