|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Moest je u de moeite doen om het te beluisteren zou je horen dat het niet het eerste beste opgenomen is. Ik heb er al wel degelijk een aanzienlijke dosis moeite in gestoken, het enige wat er nog moet aan gedaan worden is degelijke mastering en betere afstelling van de instrumenten op elkaar(het is niet dat het een aantal losse riffs zijn waarin nog geen structuur zit) Aangezien ik zelf het materiaal niet heb om dat te doen besloot ik om mijn versie(ongemastered) al online te zetten, alvorens te beginnen uitkijken voor een verbetering van het opnameproces. Als je niet tevreden bent over hoe het klinkt zet die plaat dan af, en anders ja, trekt u een raap uit, maar 't zou leuk zijn om in het vervolg in plaats van dwaze posts meerdere normale reacties te krijgen. 'k ga mij in ieder geval in de toekomst bezinnen alvorens iets op dit forum te posten. |
|
quote: dan heeft dit topic alsnog een goede invloed gehad op jou. Muziek niet af? Niet posten DOEI IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Maakt niet uit, als je niets beters te doen hebt dan iemand anders zijn werk af te breken of in het belachelijke te trekken, dan is dit zeer triestig en zeker geen reclame voor dit forum |
|
Erg aangename muziek, geluid is passend voor de stijl, weinig origineel misschien maar dat interesseert me geen flikker. Ik hou 't in de gaten. Weer een hoop overbodig geouwehoer, maar goed bedoeld... behulpzaam stel hiero, een bedankje is wel op z'n plaats. Alleen muziek is niet genoeg natuurlijk, een link naar je facebook a.u.b. en de naam van je poes willen we natuurlijk ook weten. Gatverredamme |
|
quote: Er is geen facebookpagina voor dit project, laat staan een myspace of soundcloud. De twee tracks die op youtube staan zijn gewoon een hersenspinsel waarmee ik op termijn misschien een demo op tape zal uitbrengen, maar er zijn (voorlopig) geen concrete plannen voor een daadwerkelijke uitbreiding naar een volwaardig project. |
|
En de naam van je poes? Wat is 't toch met Belgen en sarcasme. |
|
quote: Hoe kom je er eigenlijk bij om juist hier je muziek neer te zetten en niet op een soundwolk of feesboek, lijkt me meer zoden aan de dijk te zetten dan hier eigenlijk. Gewoon nieuwschierig naar, meer niet. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: sarcasme vertaalt moeilijk naar geschreven tekst:p |
|
quote: wel ik ben al met een ander project bezig waarbij ik al een myspace/facebook/soundcloud heb en op de duur is het gewoon te veel werk en kruipt er meer tijd in het opvolgen van die zaken dan het effectieve muziek schrijven:p en de reden dat ik enkel hier mijn muziek neerzet is omdat ik dacht dat de muziek hier beter op zijn plek zou zijn. Facebook is veel te diffuus en je bereikt ook mensen die je muziek gewoon 'liken' omdat je die persoon kent(ale je verstaat me wel). Hier zijn het enkel kritische metalheads(dacht ik, blijkbaar veel trolls ook) dusja, dan onderwerp je je muziek wel direct aan de vuurproef, wat redelijk ontnuchterend kan werken maar wel positievere feedback genereert dan pakweg tien steunreacties van facebookkennissen |
|
quote:Nou, dan zorg eerst eens dat dat allemaal in orde is, en kom dan met materiaal naar buiten. Zo ging het vroeger niet anders. Tegenwoordig word elke scheet en elk levensteken meteen online geflikkerd in de hoop wat zieltjes te winnen maar wat men vergeet is dat zieltjes winnen pas gebeurt bij een volledig produkt dat af is. Een schrijver van een boek gooit ook niet 1 alinea online hopende op positieve reacties. Nee, die zorgt ook eerst dat zijn boek helemaal af is en komt dan met het materiaal naar buiten. Buiten dat, met slechtklinkend en nog niet af materiaal schrik je ook labels af. Die horen nu een voorbarig, vaak slecht iets en onthouden die bandnaam zodat de kans op een deal zo goed als verkeken is. Maar goed, doe vooral wat je leuk vind. Het houd de mensen van de straat zal ik maar zeggen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Je hebt op zich gelijk, hoor, maar ik vind het allemaal erg theoretisch, dit soort verhalen. En er dan zo lang over praten zonder een keer daadwerkelijk wat over de muziek te zeggen wordt dan erg flauw En bands en ook schrijvers, filmmakers enzovoorts teasen juist als een malle! Ik weet niet of je het geluisterd hebt, maar zo onaf klinkt het ook helemaal niet Kan zeker gepolijster wat betreft mixing/mastering (al vertekent YT enorm), maar ik krijg er al een best aardig idee van. Zit wel leuk in elkaar, niet bijzonder origineel, maar werkt wel. Verweving van paganachtige dingen met hypnotiserende slepende black is gelukt, en beter dan ik in eerste instantie verwachtte want daar hou ik vaak helemaal niet van Toch, al met al houdt het voor mij niet over. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Niet gepolijster. Rauwer! Ik vind zelf de vrolijke stukjes niet zo geslaagd, iets teveel inhaken en meedeinen. Joho joho en schenk hem nog eens vol. |
|
quote:Klopt, maar wel met fragmenten van een compleet klaar product Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Dat gebeurt ook, ja. En ook met fragmenten van onaffe dingen. Foto's vanaf de set, teaser trailers ver voor de film af is, een eerste hoofdstuk van een boek wat nog niet af is, of zelfs alleen titel en thema van een boek Zie het allemaal voorbij komen Luister het nou maar gewoon quote: Ai, ja, je hebt gelijk. Met polijsten bedoelde ik eigenlijk dat er meer aan gewerkt mag worden, niet dat het gladder moet gaan klinken. Zal proberen de volgende keer duidelijker te zijn [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 06-11-2012 17:14] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
ja kijk denkt er het uwe van, bedankt aan de enkelingen die zich de moeite gedaan hebben om goeie feedback te geven, zonder zich te verliezen in zwakzinnige commentaren. Uiteindelijk ben ik tevreden van mijn werk, en da's het enige dat belangrijk is. |
|
quote: Komt dat gevoel effectief over? 'joho joho'? da was allesbehalve de bedoeling want ik heb, zoals velen op dit forum waarschijnlijk, mijn buik meer dan vol van de frivole, hoempahoempa toestanden die de laatste jaren als paddestoelen uit de grond rijzen. 'k heb geprobeerd om het iets oost-europeser te doen klinken, nog niet genoeg duidelijk |
|
mmm, ik had meer een Bathory/Burzum gevoel bij de korenzanggotiek signature |
|
quote:Gedaan Maar wat kan ik er van zeggen......dertien in een dozijn bandje met inspiratieloze voortkabbelende muziek die door de voorbeelden van deze band vele malen beter is uitgevoerd. Maar da's slechts mijn bescheiden mening Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: 't is geen band maar 'n éénmansproject, en welke voorbeelden denkt u dat ik heb?(louter uit nieuwsgierigheid) |
|
quote:Ik wist dat het een éénmansproject was maar band typt zich wat makkelijker weg Drudkh is zeer zeker 1 van de voorbeelden en ik vermoed dat bands als onder andere latere Bathory, Khors, Kladovest, Burzum in de verte en Reusmarkt ook hun sporen hebben achter gelaten. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 08-11-2012 14:08] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: eigelijk enkel drudkh en bathory. En voor de rest slavland ook |
|
Slavland? signature |
|
quote: poolse folk-blackmetal:p http://www.youtube.com/watch?v=sXLzIWdaErs&feature=related |
|
quote:Midden in de roos dus Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |