|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
O. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Niet obscuur genoeg voor je kwellert.... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Only 'The Piper at the Gates of Dawn' is real! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Obscured By Clouds dan? Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Die ken ik niet. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Zo obscuur dat zelfs jij m niet kent........ Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ow... ff aan de misses doorgeven. Ben zelf niet zo'n liefhebber Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
quote:Dat. + Saucerful of secrets. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Syd Barrett was innocent! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zo, geregeld. Maar eens kijken of die muur deze keer niet zo oneffen is http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
2 veldkaarten binnen. Dat wordt dan de 3e keer dat ik deze show ga bekijken. Ondanks dat dit zeker niet mijn favoriete PF album is heeft de live-uitvoering van de heer Waters toch grote indruk op mij gemaakt. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 17-11-2012 11:12] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hier uiteraard ook zojuist een veldkaart besteld www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Kost dat? |
|
quote: haha Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Slechts 75 euro, excl 7.50 "servicekosten". Daar kun je je geen buil aan vallen www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Hoe hard loopt dit? Moet ik nu beslissen of kan het over een maand ook nog? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Vorige keer liep het vrij hard, meen ik, maar zoiets valt zelden te voorspellen. Geen idee of het uitverkoopt. Ik zou in ieder geval je de eventuele teleurstelling besparen en gewoon vast een kaartje regelen. Waarom wachten als je toch neigt naar gaan? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik weet nog niet zeker of persoon nummer 2 kan/wil. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Dat kan natuurlijk ook Zelf heb ik dat al jaren geleden opgegeven. Als ik per se ergens naartoe wil ga ik ook, dan desnoods maar alleen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik heb vrij weinig met Roger Waters/Pink Floyd. Het is als kado voor m'n vader. En als hij niet wil/kan, heeft het voor mij weinig nut om alleen te gaan. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Dan zou ik gewoon wachten http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Gaaf cadeau hoor, sleep hem gewoon mee! Boeiender |
|
Damn, kijk net een stuk van een registratie van het Gelredome concert waar ik bij was. Kippenvel. Hulde aan piratenbaai! Boeiender |
|
quote: Wees daar voorzichtig mee. Daar zijn bij mij al meerdere relaties op stukgelopen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: En moet je kijken wat je nu hebt! Niets voorzichtig mee doen Ralph, kijk naar XXL! Boeiender |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |