|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Gaat dus om labels / distro's / bands die de boel flessen... enfin...de gemiddelde grindcoreband en grindbashers in het bijzonder. zoiets? I am mine own redeemer...! |
|
Ik had ooit een vrijwel complete collectie cd's van David Hasselhoff. Die man jatte zelfs tunes als 'Eye of the tiger' en maakte er zijn 'eigen' nummers van. Geniale gek, die tata. Ja hoor... |
|
Anton La Vey heeft ook zo een cd (ligt hier ook ergens) [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 13-11-2012 17:27] signature |
|
Gene Simons van Kiss jat toch ook alles (door er slim patent op aan te vragen)??? I am mine own redeemer...! |
|
Weird Al Jankovic 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Oceano ript Whitechapel Beneith the Veil pullt een Emmure-tje Throwdown ript Pantera Zoiets? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Da's geen jatten, da's parodieren. Significant verschil. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik las gisteren dat Heels of Steel Dissection-rip off-stylo gaat. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Mijn tweenalaatste band was een behoorlijke Bolt Thrower rip-off op het laatst. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Al die Nederlandse death metal van de laatste tijd. Al die Nederlandse gothic metal van een tijdje terug. Zoiets. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
ld'50 was tussen 2e en 4e jaar een rip off van lärm, alleen minder straight edge... I am mine own redeemer...! |
|
quote: Heel jammer inderdaad. Op Vendetta was dat best nog leuk, maar daarna werd het om te huilen. Oceano > Whitechapel, dat sowieso. Verder is iedere deathcoreband van de laatste tijd een rip-off van Suicide Silence geworden en kopiëren alle slam death metalbands gewoon Devourment. Volgens mij bestaat er ook ergens een 'hoe maak ik tough guy hardcore'-boek. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zullen we een lijstje Dimmu Borgir klonen maken? Vroeger had je Hecate Enthroned die CoF ripten. Zaten ook wat ex CoF muzikanten in. En Eternal Kontspierziekte natuurlijk. Speaking of which; TDMC ript Nile Ja hoor... |
|
Mwa, er is geen discussie denk ik. Elke band word door anderen beïnvloed. Zonder een gezonde dosis inspiratie en creativiteit komen er nooit have band bij.... |
|
Er is natuurlijk een groot verschil tussen beinvloed wordne en voluit copieren. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Een plaatjesboek dan... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
De enige stukken tekst die erin te lezen zijn: 'Fuck the world', 'Stand strong', en 'Here's a breakdown!'. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Nietes! (sorry) Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Dat Judas Priest is toch eigenlijk een grote Primal Fear ripoff... "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Je bedoelt zeker... [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 14-11-2012 20:15] Black seeds of bunny! |
|
Alle "djent" bands doen Meshuggah na? Toch? Ik ben eigenlijk nog nooit een echte Fear Factory kopie tegen gekomen. (Behalve Divine Heresey misschien dan, maar ja ook dat is van Dino C.) [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 14-11-2012 22:37] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Fear Factory is zelf een Godflesh-kopie... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Zit qua ouder werk idd wat in ja Fear Factory kopieert zichzelf wel veel trouwens op de laatste paar albums [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 14-11-2012 22:39] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Rammstein heeft Ministry aardig geript. Boeiender |
|
quote: Ik heb me er toen ik Godflesh leerde kennen nog best verbaasd over hoeveel daarvan terugkomt in Fear Factory. Nog steeds wel, bijvoorbeeld in de 'gevoelige' nummers die Godflesh ook wel had maar dan minder gay Maar goed, al met al is het geen kopie, maar verbaas ik me er zeer over dat niet meer FF-fans Godflesh kennen/waarderen. edit: en hebben de bands ook gewoon lang naast elkaar bestaan, maakt het ook minder erg [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 14-11-2012 22:47] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |