|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, 2 maal een :') in een post, dat is nuttig. Boeiender |
|
Black Sabbath was niet de eerste harde band, dat was Blue Cheer. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Ik niet. Als je Demanufacture tof vind, kan Streetcleaner wel inpakken. |
|
quote: Ach, pffft, aaah, mmeee, buh, fl... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Euh, dit hoort volgens mij in een ander topic thuis: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3850420/21?hl=taboes Boeiender |
|
quote: Nee. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Haha ik wilde eigenlijk de kern van wie kopieert wie even aanpakken. Waar alles uiteindelijk vanaf stamt. Maar idd. Ander onderwerp. OT: Forgotten Tomb kopieert Peter Steele op dat ene album.. (naam kwijt) vreselijk slecht ook. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Ja. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:En Die Krupps ook. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
hmmm... daar zit een heel groot stuk gelijklopendheid in signature |
|
quote: Goed gevonden, had de gelijkenis zelf niet opgemerkt, ondanks het feit dat ik beide albums al lang liggen heb. Ik kan ze allebei trouwens goed smaken, dringend tijd dat ik ze nog eens bovenhaal... |
|
signature |
|
Stahlmann oid is 100% Rammstein-10-jaar-geleden. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Klopt. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Gigantisch oude post, maar ik wilde toch graag even reageren met dit: Ministry heeft Killing Joke aardig geript. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |