|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
"The 88+ kg heavy newyear party!" I am mine own redeemer...! |
|
quote: Mogen niet klagen! |
|
quote: Om-en-om in Hedon en Popfront. Het toegangskaartje geld dus voor zowel Hedon als Popfront. Boeiender |
|
quote: dank. ik neem aan dat Bliksem opent in Hedon? enig idee hoe laat? 100% anti-Kvelgeest |
|
quote: Tijdschema's volgen nog, Grindbashers opent in Popfront, daarna waarschijnlijk Bliksem in Hedon inderdaad. Boeiender |
|
Goeie google translate scene: Ortega Het geluid van Ortega wordt omschreven als dark metal in balans gebracht met langzamere en harde riffs. Het debuutalbum 1634 is geproduceerd door JB van der Wal (Dr. Doom, Herder, Aborted) en kreeg goede recensies. De band wordt vaak vergeleken met grootheden als Neurosism, Isis en Dying Bride. :') |
|
quote: Haha, moet je maar een bio doormailen zoals ik gevraagd had. Boeiender |
|
quote: Nou, blijkbaar had je de bio al gevonden maar dan ontzettend slecht vertaald. Ik heb je een bericht gestuurd. |
|
quote: Kump goei! En ik had de bio niet gevonden, haha, dat was Hedon zelf. Boeiender |
|
okeee |
|
1634? cult! siked!!! I am mine own redeemer...! |
|
Zo, flyertje erbij! Komt allen, komt allen! Boeiender |
|
quote::') Heerlijk die kinderlijke incompetentie. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
nu met flyert... I am mine own redeemer...! |
|
quote: He kerel kan je me de poster ff doorsturen? |
|
kun je toch gewoon van deze site plukken (zelfs ik kan dat...hahaha), anders vraag je MR. N even, die heeft vast een echt mooi jpeg bestand! I am mine own redeemer...! |
|
quote: Komt goed! |
|
Hmmm, kom wel ff kijken, denk ik. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Aanwezig! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Je bah. Bier drinken en metal... |
|
quote: Boeiender |
|
Hoop dat het lukt dat we op de gastenlijst komen bij GSBC, wat een geld. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ja, 2,18 euro per band is wel veel..... Boeiender |
|
Ik weet niet hoe veel bands ik ga zien, hè. Ik sta sowieso nooit te rammelen aan een nog dichte deur en als de laatste band me niet aan staat, dan ben ik ook wel weer op tijd weg.Of nog eerder. Maar goed, dat ben ik. Een Nederlander, die niet zo van het naar concerten gaan is. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |