|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah jammer baas, sterkte! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Jaaaaaaaaa, da was wel gezellig ja! Boeiender |
|
Leuke avond en lekker gespeeld. Veel (oud)bekenden gezien! Goeie hangout met Dirge for November, DrDoom en Sjon! Moi! |
|
Ortega heerschte de pan uit mán. Boeiender |
|
Pfoe, moet zeggen dat werken me nu nog niet heel aantrekkelijk klinkt. |
|
Het was een bijzonder gezellig feestje! Ortega weer geweldig inderdaad! En nu heb ik hoofdpijn. En niet zo'n klein beetje ook "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
was een zeer aangenaam feestje en drukker dan vooraf verwacht (voorverkoop) volgens mij. I am mine own redeemer...! |
|
quote: Je stond er wel bij in de zaal Ja was gezellig jammer van al die bands, moi. |
|
quote: eerlijk gezegd had ik het wat drukker verwacht. Verder vond ik het opvallend dat er bij Grand Supreme Blood Court minder volk in de zaal stond dan bij Melechesh en Vanderbuyst. Mss zijn er toch een hoop lui die niet weten dat GSBC een soort Asphyx 2.0 is?! Hoe dan ook, het was een mooie avond. Jammer van het geluid c.q. de technische problemen bij Melechesh. Ook genoten van de zangeres van Bliksem, die na haar optreden lekker uit haar dak ging bij de andere bands, en na afloop buiten het hoogste woord had (gewoon in haar jurkje bij 5 graden...). 100% anti-Kvelgeest |
|
quote: Ik vraag me af of mensen überhaupt wel op een Asphyx 2.o zitten te wachten.. Hail of Bullets en Asphyx klinken al het zelfde en zingen alletwee over oorlog, nu komt daar GSBC bij, die exact hetzelfde klinkt, weer uit hetzelfde inteelt clubje bestaat.. ik zie het nut er niet van in om bijna 3 exact dezelfde bands te hebben.. maargoed.. ieder zijn ding Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Alle 3 saai, vandaar de legere zaal. |
|
quote: Begin jij nu ook al? Ben net bekomen van het gezeik op facebook, kom jij er hier mee aanzetten Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Sjon, nu hebben we nog niet gerookt.. Vaag beleid trouwens.. Dat je buiten niet mocht blowen... Annyhow.. |
|
Ja, niet best, vreemd beleid ja. |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hehehe, wat een gedoe, kreeg het gisteren pas mee, geen facebook hiero. Wel slecht geluid bij de show, niet best, jammer was dat. Verder een leuke avond. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
geziek of Facebook? waren er lui een beetje butthurt over je recensie van GSBC? echt? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: i.d.d.! de lucht is van hedon! I am mine own redeemer...! |
|
quote: het leek er wel op hahahaha. Ik had wel wat backlash verwacht, maar dan fans/fanboys e.d. en niet zozeer van bandleden. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
als de bandleden gaan zeuren heb je je werk goed gedaan! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: tsja Wim dat ik o.a. dus kennelijk de Nederlandse metal een mes in de rug steek (volgens iemand) heb je moeten missen. Was je nu nog maar op fb. Had heel even een flashback naar de jaren tachtig/begin negentig Aardschok brievenrubriek Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: nu nog een zeurende Herder veroorzaken Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: gelukkig trek ik me doorgaans weinig aan van reviews..... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Bizar, zoiets zei ik in de auto op weg naar zwolle. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 06-01-2013 20:57] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |