|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Paradise Lost is headliner Into the Grave 2013! Verder vooraan in het programma ook DevilDriver, Jungle Rot en Bliksem. 10 augustus dus. Tot 1 februari 6,66, daarna voorverkoop voor 10,-. Aan de kassa: 15,- www.intothegrave.nl [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 12-03-2013 13:48] |
|
Paradise Lost meh. |
|
Dik tevreden, nu al! spelfout weggehaald... |
|
Misschien volgend jaar dan toch een keer afreizen naar Leeuwarden http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Het programma is inmiddels: Paradise Lost Satyricon Devil Driver Jungle Rot Bliksem Heaven's Basement |
|
Lang geleden (ooit??) dat Satyricon in het noorden van NL heeft gespeeld volgens mij. Erg vet! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ten tijde van Rebel Extravaganza volgens mij nog in Vera gestaan, maar dat is inmiddels al weer een mooi tijdje geleden, idd. |
|
Weer een dikke kut line-up Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Maar ach ja, wat vind jij nou geen kut line up.....? |
|
Jungle Rot! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
nu Unholy Grave nog, lijkt me zeer passend bij dit festival! I am mine own redeemer...! |
|
quote: Zeg, kom jij het een en ander nog brengen? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Nee jong, tijdens Vulcano tour stonden ze in Vera. Dag eerder in Metropool, ben toen naar beide gegaan omdat ze tijdens die Rebel tour met Pantera tourden (wat mij niet boeide). |
|
|
|
quote: Amai, Satyricon en Pantera samen Daar had ik gère bijgeweest. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Daar is ook Eibon uit ontstaan zeker. De wel erg kortstondige "supergroep" met Fenriz, Satyr en Anselmo. Hadden maar liefst 1 nummertje uitgebracht op zo'n Moonfog sampler... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hopelijk dit jaar eens wel aanwezig, Satyricon.. gezellie! |
|
Geen Party San meer voor jou? Want daar ben ik denk ik nu voor het eerst sinds twee jaar weer een keertje bij. |
|
quote: Volgens mij had ik nog ergens 2 nummers van hun. Het niveau van een mirror soul jesus, werd echter niet gehaald. Te gek nummer in ieder geval http://www.youtube.com/watch?v=ym5r709sLQw bub |
|
Klopt, weet nog dat ik toen met smart op het aangekondige album zat te wachten... tevergeefs dus... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Daarvoor zat nog een tourtje met Behemoth als voorprogramma. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Phil Anselmo, Killjoy (Necrophagia), Fenriz en Satyr en op een blauwe maandag ook nog Maniac (Mayhem). Mirror Soul Jesus ging ik hard op, jammer dat het nooit iets is geworden inderdaad. |
|
Al lijkt Fuel for Hatred zo uit een Eibon rif te zijn ontstaan (die plaat kwam ook als eerst opvolgend na Rebel). |
|
quote: HO! Is dit tegelijk dan? Tssk. Dan Party San natuurlijk! |
|
quote: Logisch |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |