IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 10-8 Into The Grave 2013 Vorige pagina | Volgende pagina
hellhun
Usericon van hellhun
Posted 01-03-2013 19:21 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Leuk prijsje, ik bedoel 10 euro voor Satyricon op die locatie

Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...

Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 12-03-2013 11:42 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

Kan iemand uit (de buurt van) Leeuwarden eventueel wat tips geven mbt slaapplekken? Ik zoek een plek om te crashen voor ca 20 man.

Pritt kills the Brazilian glue-scene

Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 12-03-2013 15:19 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

cambuur station werd er weleens voor gebruikt meen ik...

I am mine own redeemer...!

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 13-03-2013 12:21 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

+ Sodom

freeze
Usericon van freeze
Posted 26-04-2013 8:50 by freeze Wijzig reactieProfiel van freezeQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2013 11:42 schreef Vomitory het volgende:
Kan iemand uit (de buurt van) Leeuwarden eventueel wat tips geven mbt slaapplekken? Ik zoek een plek om te crashen voor ca 20 man.

Staat wel wat info over op de site van Into The Grave:

http://www.intothegrave.nl/?page_id=1085

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-04-2013 9:38 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2013 11:42 schreef Vomitory het volgende:

Googlen op campings, anders slaapzaal of kijk eens bij scouting gebouwen.

freeze
Usericon van freeze
Posted 31-05-2013 0:15 by freeze Wijzig reactieProfiel van freezeQuote dit bericht

afterparty Into The Grave in Gloppe met Decrepit Birth en Massive Assault.

Met stempel van het festival gratis binnen, anders betaal je entree.

10 bands dus voor 10 euro.

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 07-06-2013 6:53 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Heeft iemand slaapruimte voor 5 man uit Tilburg en Breda ? Nemen we een krat bier voor je mee

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 07-06-2013 7:39 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Kaartjes zijn binnen en camping is geregeld!

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 07-06-2013 9:22 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

LLn
Usericon van LLn
Posted 07-06-2013 9:32 by LLn Wijzig reactieProfiel van LLnQuote dit berichthttp://www.wix.com/llvizion/llvizion

Whoop whoop! Besloten om hier ook maar heen te gaan ja!

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 07-06-2013 12:57 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Ook aanwezig en hotel geregeld! Ben nog nooit in Leeuwarden geweest (ja, 1 keer in de Gloppe jaren geleden, maar dat telt niet), dus ben benieuwd!

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

koffietafeltje
Usericon van koffietafeltje
Posted 09-06-2013 23:00 by koffietafeltje Wijzig reactieProfiel van koffietafeltjeQuote dit bericht

Zin in!

Met name Jungle rot, ik heb ze nog nooit live gezien en de midtempo death die de heren brengen bevalt mij op plaat meer dan uitstekend!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-07-2013 22:57 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Fredde Kaddeth
zaagbaas
Usericon van Fredde Kaddeth
Posted 05-08-2013 18:54 by Fredde Kaddeth Wijzig reactieProfiel van Fredde KaddethQuote dit berichthttp://www.facebook.com/massiveassault

zaterdag dus!

Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 08-08-2013 10:41 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ik ben morgenavond al in Leeuwarden. Waar kan je het beste lekkere (speciaal)biertjes drinken en naar welke kroeg kunnen we heen voor de muziek?

Argh
Usericon van Argh
Posted 08-08-2013 11:32 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ik zou even langs de Ierse Pub Paddy O' Ryan gaan en erna naar alternatief Rockcafé Mukkes.

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 08-08-2013 11:35]

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 08-08-2013 14:59 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2013 11:32 schreef Argh het volgende:
Ik zou even langs de Ierse Pub Paddy O' Ryan gaan en erna naar alternatief Rockcafé Mukkes.

Thanx.

Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 11-08-2013 2:21 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Onbegrijpelijk dat de rechter gitarist van Satyricon tijdens de linecheck al geen geluid had en dat ze gewoon zijn begonnen. Die gitarist is de hele show niet te horen geweest. Ook was van Frost niet meer te horen dan wat gerommel in de verte.

erg jammer, het had zo mooi kunnen zijn.....

Jack Hellfire
Usericon van Jack Hellfire
Posted 11-08-2013 7:59 by Jack Hellfire Wijzig reactieProfiel van Jack HellfireQuote dit bericht

Misschien staat die gitarist er gewoon voor de sier bij. Of om de line-up symmetrisch correct te houden.

[Dit bericht is gewijzigd door Jack Hellfire op 11-08-2013 8:03]

Bitches, i want to torture you!

Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 11-08-2013 10:27 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

Prima dagje herrie, prima sfeer, lekker weer. Satyricon viel vies tegen, maar verder was het allemaal prima. Al was het geluid bij Paradise Lost nou ook niet je dat.

Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 11-08-2013 11:05 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

En dat is toch vreemd. Bands als Paradise Lost en Satyricon spelen geen 300 bpm US deathmetal. Hun muziek zou toch vrij makkelijk te mixen moeten zijn.

Volgens mij had Satyricon nog een eigen geluidsman bij zich ook.

Hopelijk doet Satyricon nog clubshows

Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 11-08-2013 15:39 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

...of hopelijk niet...als je er op into the grave al niks van bakt... damn.

I am mine own redeemer...!

Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 11-08-2013 18:06 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Ik ga wel kijken in Antwerpen in november. Laatste paar keren viel Satyricon me absoluut níet tegen.

Primal Creation - modern thrash metal - YouTube

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 12-08-2013 17:15 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Leuke dag gehad! Goede sfeer, leuke locatie en stad. Bands hier en daar een beetje gekeken, maar ze waren eerlijk gezegd meer leuke achtergrondherrie.
Zeker voor herhaling vatbaar.

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com