|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Kan iemand uit (de buurt van) Leeuwarden eventueel wat tips geven mbt slaapplekken? Ik zoek een plek om te crashen voor ca 20 man. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
cambuur station werd er weleens voor gebruikt meen ik... I am mine own redeemer...! |
|
+ Sodom |
|
quote: Staat wel wat info over op de site van Into The Grave: http://www.intothegrave.nl/?page_id=1085 |
|
quote: Googlen op campings, anders slaapzaal of kijk eens bij scouting gebouwen. |
|
afterparty Into The Grave in Gloppe met Decrepit Birth en Massive Assault. Met stempel van het festival gratis binnen, anders betaal je entree. 10 bands dus voor 10 euro. |
|
Heeft iemand slaapruimte voor 5 man uit Tilburg en Breda ? Nemen we een krat bier voor je mee |
|
Kaartjes zijn binnen en camping is geregeld! |
|
|
|
Whoop whoop! Besloten om hier ook maar heen te gaan ja! |
|
Ook aanwezig en hotel geregeld! Ben nog nooit in Leeuwarden geweest (ja, 1 keer in de Gloppe jaren geleden, maar dat telt niet), dus ben benieuwd! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Zin in! Met name Jungle rot, ik heb ze nog nooit live gezien en de midtempo death die de heren brengen bevalt mij op plaat meer dan uitstekend! |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
zaterdag dus! Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Ik ben morgenavond al in Leeuwarden. Waar kan je het beste lekkere (speciaal)biertjes drinken en naar welke kroeg kunnen we heen voor de muziek? |
|
Ik zou even langs de Ierse Pub Paddy O' Ryan gaan en erna naar alternatief Rockcafé Mukkes. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 08-08-2013 11:35] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Thanx. |
|
Onbegrijpelijk dat de rechter gitarist van Satyricon tijdens de linecheck al geen geluid had en dat ze gewoon zijn begonnen. Die gitarist is de hele show niet te horen geweest. Ook was van Frost niet meer te horen dan wat gerommel in de verte. erg jammer, het had zo mooi kunnen zijn..... |
|
Misschien staat die gitarist er gewoon voor de sier bij. Of om de line-up symmetrisch correct te houden. [Dit bericht is gewijzigd door Jack Hellfire op 11-08-2013 8:03] Bitches, i want to torture you! |
|
Prima dagje herrie, prima sfeer, lekker weer. Satyricon viel vies tegen, maar verder was het allemaal prima. Al was het geluid bij Paradise Lost nou ook niet je dat. |
|
En dat is toch vreemd. Bands als Paradise Lost en Satyricon spelen geen 300 bpm US deathmetal. Hun muziek zou toch vrij makkelijk te mixen moeten zijn. Volgens mij had Satyricon nog een eigen geluidsman bij zich ook. Hopelijk doet Satyricon nog clubshows |
|
...of hopelijk niet...als je er op into the grave al niks van bakt... damn. I am mine own redeemer...! |
|
Ik ga wel kijken in Antwerpen in november. Laatste paar keren viel Satyricon me absoluut níet tegen. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Leuke dag gehad! Goede sfeer, leuke locatie en stad. Bands hier en daar een beetje gekeken, maar ze waren eerlijk gezegd meer leuke achtergrondherrie. Zeker voor herhaling vatbaar. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |