IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : liedjes over fortuyn.. Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-05-2002 8:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ba, wat heb je toch vuile vieze opportunitische parasieten rondlopen zoals Gerard Joling. effe cashen op de dood van een beroemd persoon en zijn in het slop geraakte carriere weer trachten op het juiste spoor te zetten. en het zal wel weer verkopen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-05-2002 8:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja .. kun je verwachten .. ik heb de eerste moppen eigenlijk nog niet gehoord.


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 22-05-2002 8:47 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

Ach, kan me d'r niet druk over maken, is toch niks bijzonders meer tegenwoordig. En daarbij kan Joling dit niet in zijn eentje, er moeten ook gekken zijn die dat plaatje kopen (of wat het ook mag zijn)


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 22-05-2002 8:50 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2002 8:42 schreef Jenje het volgende:
Tja .. kun je verwachten .. ik heb de eerste moppen eigenlijk nog niet gehoord.


NIET!!?? Nou de laatste die ik heb gehoord is: "Waarom word Pim in Italie begraven? Nederland zit vol"


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-05-2002 9:02 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2002 8:47 schreef Magistus het volgende:
Ach, kan me d'r niet druk over maken, is toch niks bijzonders meer tegenwoordig. En daarbij kan Joling dit niet in zijn eentje, er moeten ook gekken zijn die dat plaatje kopen (of wat het ook mag zijn)

indeed


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-05-2002 9:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2002 8:47 schreef Magistus het volgende:
Ach, kan me d'r niet druk over maken, is toch niks bijzonders meer tegenwoordig. En daarbij kan Joling dit niet in zijn eentje, er moeten ook gekken zijn die dat plaatje kopen (of wat het ook mag zijn)


dat is net het ergste, dat het merendeel van de bevolking niet nadenkt.


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 22-05-2002 9:51 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2002 9:12 schreef attila_de_hun het volgende:
dat is net het ergste, dat het merendeel van de bevolking niet nadenkt.

Ach, dat zorgt er weer voor dat wij er boven uitsteken toch? In het land der dommen ben je al snel een wijze nee, ff serieus, heb je wel gelijk in, wordt ook een beetje te gek tegenwoordig.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-05-2002 10:05 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Haha, ik las ook over dat liedje van Gerard Joling.


HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAA

*maniakaal gelach*

En heb je die tekst gelezen?? HAHAHAHA boerenkinkelsinterklaasrijm van de bovenste plank!! Wat DEBIEL.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 22-05-2002 10:08 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

waar kan ik de tekst lezen dan ?



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-05-2002 10:16 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Op www.gerardjoling.nl (sorry) MUHAHAHAHAHAHAA

quote:
At your service

Everyone is sad,
the message was so bad.
Democracy has died,
and everybody cried,
At 6.09, the sixt of may, became an awfull day.

In shameless hate, without no faith,
Our future went so wrong,
Our innocence was gone.

At your service (those three words we won't forget)
At your service ( what you hear is what you get)
Together we are strong,
There's still so much to be done,
As one country we'll go on.
Together, together...... We are strong !!!

People in the street,
black or white, they're on our side,
The only thing we need,
's That no one knocks us of our feet,
A future without fear, it feels like you're still here.

At your service (those three words we won't forget)
At your service ( what you hear is what you get)
Together we are strong,
There's still so much to be done,
As one country we'll go on.
Together, together...... We are strong !!!

From now on, no more hate.
From now on, understanding,
From now on, more respect
From now ever and ever

At your service (those three words we won't forget)
At your service ( what you hear is what you get)
Together we are strong,
There's still so much to be done,
As one country we'll go on.
Together, together...... We are strong !!!

At your service (those three words we won't forget)
At your service ( what you hear is what you get)
Together we are strong,
There's still so much to be done,
As one country we'll go on.
Stay together, 'cause together...... We are strong !!!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 22-05-2002 10:19 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

OMFG!!
Zo wordt het IQ niveau van de gemiddelde niet-kiezer-die-opeens-wel-weer-kiest-en-dan-liefst-kale-Pim weer eens bevestigd.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 22-05-2002 10:20 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 22 mei 2002 10:16 schreef Dwaallicht het volgende:
Op www.gerardjoling.nl (sorry) MUHAHAHAHAHAHAA




ROFLMAO



Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 22-05-2002 10:20 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 22 mei 2002 10:16 schreef Dwaallicht het volgende:
Op www.gerardjoling.nl (sorry) MUHAHAHAHAHAHAA





Help!!!! Daar moet je weer Hollander voor zijn...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-05-2002 10:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik vind vooral de zin 'in shameless hate, without no faith' prachtig. Wat de HEL mag dat betekenen?? Die gast moet teksten voor Immortal gaan schrijven... wat een halve zool.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-05-2002 10:21 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2002 10:20 schreef Sharteel het volgende:
Help!!!! Daar moet je weer Hollander voor zijn...
Oh ja, wat denk jij? Af en toe vraag ik me af of er iets in het water zit hiero. Nu ja niet dat ik nou een toonbeeld van nuchterheid ben....


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 22-05-2002 12:11 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

waarom word pim toch steeds weer nar boven gehaald!!
elke keer als ik die naam hoor 'schieten er allemaal dingen door me kop'


Don't touch me. I'm evil.


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 22-05-2002 12:16 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2002 12:11 schreef Rammoth het volgende:
waarom word pim toch steeds weer nar boven gehaald!!
elke keer als ik die naam hoor 'schieten er allemaal dingen door me kop'


Een kogel?


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 22-05-2002 12:30 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2002 12:16 schreef DimmuChild het volgende:
Een kogel?


het was een stukje uit een toespraak van wim kok... erg ontoepasselijk vond ik


Don't touch me. I'm evil.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 22-05-2002 13:35 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2002 8:42 schreef Jenje het volgende:
Tja .. kun je verwachten .. ik heb de eerste moppen eigenlijk nog niet gehoord.


hehe
hoeveel kosten tegenwoordig 5 kogels?

-een fortuyn



Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 22-05-2002 15:14 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Mogen voor mij toch betere grappen komen hoor


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 22-05-2002 15:52 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

LOL perfecte tekst om te mailen naar mensen die op diëeet zijn. De eetlust vergaat ze wel



humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 22-05-2002 16:02 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

mooie actie van gerard

[Dit bericht is gewijzigd door humanator op 22-05-2002 16:24]


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-05-2002 16:06 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2002 10:20 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik vind vooral de zin 'in shameless hate, without no faith' prachtig. Wat de HEL mag dat betekenen?? Die gast moet teksten voor Immortal gaan schrijven... wat een halve zool.

hey een beetje gerard joling met mijn favo black band gaan vergelijken grrrr ik zal je !!!!!


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 22-05-2002 16:12 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2002 16:06 schreef FireFox het volgende:
hey een beetje gerard joling met mijn favo black band gaan vergelijken grrrr ik zal je !!!!!

Hij is gewoon een beetje verdwaald


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 22-05-2002 16:24 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

At your service Everyone is sad, the message was so bad. Democracy has died, and everybody cried, At 6.09, the sixt of may, became an awfull day. In shameless hate, without no faith, Our future went so wrong, Our innocence was gone. At your service (those three words we won't forget) At your service ( what you hear is what you get) Together we are strong, There's still so much to be done, As one country we'll go on. Together, together...... We are strong !!! People in the street, black or white, they're on our side, The only thing we need, 's That no one knocks us of our feet, A future without fear, it feels like you're still here. At your service (those three words we won't forget) At your service ( what you hear is what you get) Together we are strong, There's still so much to be done, As one country we'll go on. Together, together...... We are strong !!! From now on, no more hate. From now on, understanding, From now on, more respect From now ever and ever At your service (those three words we won't forget) At your service ( what you hear is what you get) Together we are strong, There's still so much to be done, As one country we'll go on. Together, together...... We are strong !!! At your service (those three words we won't forget) At your service ( what you hear is what you get) Together we are strong, There's still so much to be done, As one country we'll go on. Stay together, 'cause together...... We are strong !!!




[Dit bericht is gewijzigd door humanator op 22-05-2002 16:25]


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 22-05-2002 16:24 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

Heeft u pim fortuyn wel eens dronken gezien???

Nee, Wel ooit aangeschoten


Don't touch me. I'm evil.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen