|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door Metalfan010 op 12-03-2015 0:59] |
|
fijnzinnige namen signature |
|
Dit is dus black metal. |
|
Ban met z'n geschreeuw en vage topictitel. En de groeten aan AG zijn gitaar. En aan Retardo. |
|
quote: If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: |
|
quote: Opgelost. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
groeten aan retardo! anyway: wat kwelgeest zegt: nu ik dacht dat het niet sneuer kon, komt dit voorbij.. gelukkig afwezig.. al kreeg ik geld toe... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Als ik geld toe kreeg zou ik daar zeker ook afwezig zijn. Zonder ook bij de weg. |
|
hoeveel mensen komen hier op af? 15? 20? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ligt waarschijnlijk aan je definitie van 'mensen' en de hoeveelheid gratis hamburgers. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
ik zie een zaal met tieners met overgewicht voor me, met overseaz broeken aan, lange skatekenningen aan hun broek, Marylin Manson shirt een paar maten te groot, Monster Energy trui aan... sluik vettig half lang haar met geblondeerde highlights.... allemaal lekker bezweet rondhossen op de klanken van Vagina nogwat... en natuurlijk lekker kwebbelen over World of Warcraft en weet ik veel wat vor een Larp shit..... maar ik ken het verkeerd hebben Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Porky Vagina.. sorry.... maargoed.. Willemeen is natuurlijk gewoon een jongerencentrum, dus die moeten dit soort jeugd ook van de straat houden! te gek.. Porky Vagina.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Woutjinho op 04-01-2013 15:40] |
|
super bedankt man! in mijn dankwoord wil ik graag de groeten doen aan Sjon, JBassist, Retardo, Kabukiman, Schaep en Henke....... super zeg, dat ik deze prijs zomaar, totaal onverwacht, mag winnen! hartelijk dank allemaal! Ik hoop dat ik jullie dit jaar niet teleur zal stellen en de stijgende lijn van geniaalheid mag vol blijven houden! B E D A N K T ! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
|
|
Ik ben trouwens wel aanwezig. Bukkageddon van Porky Vagina was wel een aardig cdtje. |
|
Ik krijg nooit de groetjes Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik eenmalig. Is ook niet veel... I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik alleen van Orlando. |
|
Kinderen die vragen... |
|
Bij deze allemaal de groetjes aan jullie... ook aan Porky Vagina! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Wat is een skatekenning? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
een typefout... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Klinkt eigenlijk meer als een gemiddeld metalconcert. Je vergeet nog de verse hutspotten-geur,, schattig acne en af en toe wat verse darmlucht. Bij HxC shows erger ik me dood aan de clowntjes, maar dat 1000x liever dan dat ongewassen en zuur schrale metalvolk. Love u all Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |