|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Bommetje! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote::') Grapjas. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Nee. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
En al die rechtse gasten dan... [/crust] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Die met die knapperige-frikandellen-kapsels? En vieze honden met kale plekken? Bakfietsen? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
En die met een bril en witte V-hals. Posers. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 07-01-2013 14:24] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Prutsers. Boeiender |
|
Hahaha. Crutsers. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
over (wan)smaak valt altijd te twisten... feit is dat willemeen zeer goed voor de bands zorgt en de sfeer is er altijd prima. "Ook mooi!" I am mine own redeemer...! |
|
quote: Helemaal me eens! |
|
Flyer! |
|
jezus wat een uber lelijke flyer Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Past bij de muziek, toch? |
|
quote: Je aanwezigheid wordt weer enorm gewaardeerd, irritante klootzak. |
|
Super! graag gedaan!!!! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Kun je niet wachten tot de volgende editie van Grindfeast? Hier alvast een voorproefje... http://www.youtube.com/watch?v=PUaMn9Do25c |
|
Gotta love some Porky Vagina! |
|
:') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ja Titan, huilen van het lachen tot we moeten lachen van het huilen |
|
Savage Annihilation kon niet komen... Maar: NOISOME uit Limburg vervangt hen. http://www.facebook.com/events/134382383381023/ |
|
Teleurstellende bandnaam zeg. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Vanavond alweer feasten! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |