|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie o wie? |
|
ik |
|
beetje ver |
|
Nop, dan komt mn broer terug uit Australie. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Misschien. Voor de reistijd hoef ik het iig niet te laten. |
|
ikke zeker hoef gelukkig niet te tappen dan, wel met stormrider een week of 2 later wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Hoe komen we dan in godsnaam aan bier?? |
|
damned!! waarom is het nou zo fucking ver weg |
|
quote: Dat zou wel hard heerschen, ware het niet dat ik vrijdag a.s. met Antimetal naar onze hopelijk toekomstige oefenruimte toega.. Ben ook uitgenodigt voor het feest dat daar de 18e dus is Dus zullen we ff ons best doen om een goede indruk te maken, en als Gijs niet met zijn lame ass in de Ardennen zou zitten zouden we daar vrijdag nog optreden ook! |
|
quote: wat een smoesjes |
|
quote: Tssssssssssss!!! Het is nogal belangrijk aangezien het wel of niet krijgen van een eigen, vaste, permanente oefenruimte er vanaf hangt.. En het heerscht natuurlijk zeer hard als dat doorgaat |
|
quote: uit de tap natuurlijk wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: |
|
up! |
|
Muahahahah dak gaat eraf vrijdag !!! Muahahah |
|
quote: Moet je LOMP ff bellen |
|
Zal Hub eens mailen hahahaha lol |
|
quote: Met hub in de kroeg is het dak er zo af! |
|
Wel altijd gezellig met die kerel met iedereen eigenlijk wel hahahaha vragen we of sander ook komt met zijn bivak muts hahah |
|
Jaha, dus Diegenen die het vanavond overleven mogen morgen ook komen |
|
?? Ehmmmmmm mag ik ook komen? |
|
Tuurlijk mag jij komen Karin waarom niet ? En neem genoeg mensen mee |
|
quote: toch jammer dat je niet via Amsterdam rijdt [Dit bericht is gewijzigd door G. op 17-10-2002 19:11] |
|
quote: Denk dat dat niet zal lukken op zo'n korte tijd Maar mot ook nog kijken of ik het red. |
|
Ik ga me weer eens in het openbaar vertonen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |